به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۳
 
۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۲۲۷۱۹

تعدي‌گستاخانه یکی از حامیان‌جريان‌انحرافي!

گروه سياسي: یکی از حامیان احمدی‌نژاد در اقدامی بی‌سابقه٬ ضمن تعدي به عالي‌ترين مقامات كشور، تفاهم‌نامه ژنو را هم «خفت و ذلتی» برای نظام دانسته و نوشته سعید جلیلی و ...عامل این «خفت» هستند!
تعدي‌گستاخانه یکی از حامیان‌جريان‌انحرافي!
به گزارش بهارنيوز؛ اين فرد كه باجناق يكي از مسئولان رده اول دولت دهم مي‌باشد در صفحه فیس‌بوک خود این مطلب را نوشته و افزوده سال ۲۰۰۹ احمدی‌نژاد در قالب توافقنامه استانبول می‌خواست «بدون باج دادن به غربی‌ها، همه مسائل هسته‌ای را حل و فصل کند» که جلیلی و ... مانع آن شدند!... در آن سال «جناب جلیلی با هماهنگی.... و برخلاف دستور و نظر احمدی‌نژاد، زیر همه توافقات می‌زند و همه چیز را به باد می‌دهد.» این حامی احمدی‌نژاد ادامه داده «با توجه به مفاد توافق نامه ژنو، واضح است که ما یک عقب‌نشینی مفتضحانه‌ای داشته‌ایم و تقریباً هرچه بود دادیم و هیچ چیزی هم عایدمان نشده است.»

وي افزوده دولت روحانی ناچار به امضای این تفاهم‌نامه بود و اسباب این شرایط «خفت‌بار» را سعید جلیلی رقم زده که..... «خودسر» عمل می‌کرد. توضيح اينكه امكان بازانتشار مطلب گستاخانه مذكور به دليل تعدي بي‌سابقه آن، براي بهارنيوز مقدور نيست. گفتني اينكه حامیان محمود احمدی‌نژاد و محمدتقی مصباح یزدی كه در قالب سايت‌ها و فعالان جريان موسوم به انحرافي و  پايداري فعاليت مي‌كنند، به شدت از تفاهم‌نامه ژنو خشمگین هستند٬ و از آن با عنوان قرارداد «ترکمنچای سوم» نام می‌برند! اما اين براي نخستين بارست كه به مقامات عالي كشور تعدي مي‌كنند.