به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۱۵۵۶۵

بهمنی:ارز‌1226‌به فدراسیون فوتبال ندادم

بهمنی:ارز‌1226‌به فدراسیون فوتبال ندادم
محمود بهمنی در حاشیه مراسم اختتامیه بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی درباره اختصاص ارز 1226 تومانی به فوتبال بنا به اعلام کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال، اظهار کرد:اصلا نمی توانیم ارز 1226 تومانی برای فوتبال اختصاص دهیم اما در مورد اختصاص ارز مبادله‌ای اطلاعی ندارم. وی در ادامه از اظهار نظر درباره نقش تسهیلات اعطا شده به مسکن مهر در رشد 40 درصدی پایه پولی خودداری و تصریح کرد:اگر بخواهم مرتب پاسخ وزیر دارایی و وزیر مسکن را بدهم که نمی شود.

بهمنی در ادامه با بیان این که استقلال بانک مرکزی وابسته به قانون و مقررات است، خاطرنشان کرد:رییس کل بانک مرکزی جزعمل به قوانین و مقررات کاری نمی تواند بکند. رییس سابق بانک مرکزی در پاسخ به این که آیا صحت دارد که بنا شده ریاست بانک ملی را به عهده بگیرید؟ تصریح کرد:خیر، مدیرعامل بانک ملی نمی شوم. وی همچنین تاکید کرد: به هیچ بانک خصوصی و دولتی دیگری هم نخواهم رفت و پیشنهادی در این زمینه را نخواهم پذیرفت.
مرجع : ايسنا

پارسا
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۶:۲۸
جان خودت اگه یه پست مدیریتی در سطوح بالای بانکی قبول نکنی ما ناراحت میشیم! آخه باید از تجربیات گران سنگ شما در حفظ ثبات و ارزش پول ملی، جلوگیری از ثروتمند شدن یک شبه بعضی و بیچاره شدن یک شبه بسیاری استفاده کرد! (122164)
۱۳۹۲/۰۶/۱۶ ۰۱:۴۵
خدا کنه هیچ پستی نگیره؛ (122339)