به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۱۶۸۰۱۱
قاسمپور: کی‌روش دنبال بهانه‌جویی است

ذخیره‌های ایران هم باید فلسطین را می‌بردند

گروه ورزشی: یک پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است صحبت‌های حاشیه‌ای سرمربی تیم ملی پیش از جام ملت‌ها تکراری است و او به دنبال بهانه‌جویی است.
ذخیره‌های ایران هم باید فلسطین را می‌بردند
ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌و گو با ایسنا درباره تساوی دیروز ایران و فلسطین در اردوی آماده‌سازی قطر اظهار کرد: متاسفانه بازی پشت درهای بسته بود و امکان دیدن بازی وجود نداشت اما تیم ملی نباید مقابل فلسطین بازی می‌کرد.او ادامه داد: حتی بازیکنان ذخیره ایران هم باید فلسطین را ببرند و این تیم، تیمی نیست که بخواهد برای ایران دردسرساز شود. حتی اگر شاگردان کی‌روش هم با تمام توان برابر فلسطین به میدان نرفته بودند، من کاری به تفاضل گل ندارم و باید حداقل این تیم را شکست می‌دادند. بازی با تیم‌هایی مثل فلسطین و لبنان تفکرات کی‌روش است. البته مشکلات مالی هم باعث شده که نتوانیم بازی دوستانه بهتری برگزار کنیم.قاسمپور در خصوص مصاحبه‌های اخیر کی‌روش مبنی بر آرزوی ایرانی‌ها برای رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌ها عنوان کرد: سوابق نشان داده است کی‌روش پیش از هر تورنمنتی این بازی‌ها را در می‌آورد تا دست پیش بگیرد و اگر ناکام شود، بگوید به دلیل فلان مشکلات حذف شدیم.

وی ادامه داد: اگر هم که قهمرمان شود، باز هم شکایت می‌کند و می‌گوید ما هم با حریفان جنگیدیم و هم با مشکلات داخلی. این حرف‌های کی‌روش جدید نیست و در گذشته هم بارها این سخنان را برای بهانه‌جویی به زبان آورده است.پیشکسوت فوتبال ایران در پایان درباره سرانجام تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: انتظار مردم قهرمانی است و من هم فکر می‌کنم قهرمان شویم. به هر حال تیم ملی ایران همیشه از شانس‌های اول قهرمانی بوده است زیرا همواره آن درون مایه لازم که بازیکن‌های بااستعداد باشند را داشته‌ایم.
مرجع : ایسنا