به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۱۷۴۲۷
صدا و سیما استفاده می کند، اما اسم نمی زند؛

حذف​نام​روزبه​بمانی​از ماتادور پس​از2قسمت!

گروه فرهنگي و هنري:​ نام روزبه بمانی، ترانه سرای آهنگ سریال "ماتادور" به خوانندگی احسان خواجه امیری، پس از پخش دو قسمت این سریال، از تیتراژ حذف شد.
 این اتفاق در حالی رخ می دهد که در ماه رمضان امسال نیز سریال های مادرانه و دودکش و همچنین برنامه ماه عسل از ترانه های روزبه بمانی در تیتراژشان بدون ذکر نام استفاده می کردند و حک شدن نام وی در تیتراژ دو قسمت ابتدایی این ظن را تقویت کرده بود که شاید نام روزبه بمانی از لیست سیاه صداوسیما خارج شده است اما با پخش قسمت سوم بود که مانند کارهای قبلی وی، در کنار نام خواننده خبری از نام ترانه سرا نبود.



اعتراض رضا صادقی به حذف نام روزبه بمانی از تیتراژ دودکش
پیش از این و در هنگام پخش سریال دودکش، حذف نام روزبه بمانی از تیتراژ، اعتراض شدید رضا صادقی (خواننده اثر) را به همراه داشت.
در همان زمان رضا صادقی در صفحه شخصی خود در متنی کوتاه ضمن اعتراض به شرایط حاکم بر فضای موسیقی کشور، شجریان را همچون ستون تخت جمشید هنر ایران دانست و از اینکه این روز‌ها حتی نمی‌شود نام او را بر زبان آورد، گلایه کرد. وی همچنین ضمن حمایت از روزبه بمانی از شرایطی که برای برخی ترانه‌سرایان به‌نام همچون ترانه مکرم به وجود آمده و باعث شده تا به نوعی نامشان از آثار منتشر شده حذف شود، انتقاد و پیش‌بینی کرد که شاید به‌زودی نام او هم همچون شجريان نابردنی شود. همه اینها در شرایطی است که وزارت ارشاد و صدا و سیما در مورد ترانه‌سرایان سلیقگی عمل کرده و به بهانه همکاری این ترانه‌سرایان با خوانندگان لس‌آنجلسی نام آنها را از آلبوم‌های منتشرشده و یا آثاری که از رسانه ملی پخش می‌شود حذف می‌کند. در شرایطی که برخی دیگر از ترانه‌سرایان دیگر علی‌رغم پرکار بودن با خوانندگان آن‌ور آبی همچنان بدون کمترین مشکلی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
مرجع : مصطفی رضائی- کافه سینما
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


فرامرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۸:۵۳
به کجا چنین شتابان
ای صداو سیمای ایران (140714)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۹:۴۵
افشین یداللهی و اهورا ایمان هم چندین ترانه برای خواننده های آنور ، مثل معین عزیز ، سروده اند ، اما براحتی نام و تصویرشان در صدا و سیما پخش میشود ، گویا روزبه بمانی هم به سرنوشت فرزاد حسنی دچار شده ، که فقط سالی یکی ، دوبار تصویرش دیده میشه . (140735)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۱:۰۷
دکتر کلیدو رو کن.ایرانو زیر و رو کن!! (140771)
رضا
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۲۳:۳۲
باید سوگلس صداو سیما واسشون آهنگ سازی و ترانه سرایی میکرد تا تو بوق و کرنا بگن (140806)
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۰:۵۴
مسولان صداوسیما برای انزوای اهنگهای پاپ که ما جوونا دوست داریم خوب تلاش میکنند. تشکر میکنیم ازشون (140831)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۱:۴۳
تو ایران این یه چیز طبیعیه که خودمون استعدادهامونو یا از بین ببریم یا کاری کنیم که از این کشور برن!! (140836)
فرزدق شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۰۷:۳۴
رسانه میلی هست دیگه!!! (140862)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۰۰:۱۹
این "میلی" رو خوب اومدی!!!! (141291)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۲ ۱۶:۲۳
حتما می خواسته ریا نباشه و گمنام بمونه ماهم متوجه نشدیم کار ایشون بوده ها!!! (141118)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۰۹:۴۶
وزیر محترم ارشاد آقای جنتی ، پس کی شما در این حوضه ورود خواهیدکرد؟ (141327)