به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۱۷۵۴۱

اعتراف مورینیو: توان سلطه بر لیگ را نداریم

گروه ورزشی: سرمربی پرتغالی چلسی اعتراف کرد که تیمش توان سلطه بر لیگ برتر انگلیس را ندارد.
اعتراف مورینیو: توان سلطه بر لیگ را نداریم
چلسی با هدایت ژوزه مورینیو در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نتایج خوبی کسب نکرده و در شش بازی هفت امتیاز از دست داده است. سرمربی پرتغالی چلسی اعتراف کرد که تیمش نتایج خوبی کسب نکرده است و با این بازی‌ها نمی‌تواند قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد. مورینیو در سال 2004 که هدایت چلسی را بر عهده گرفت، نتایج خیره‌کننده‌ای به دست آورد و توانست این تیم را پس از 50 سال قهرمان لیگ برتر انگلیس کند.

چلسی الان در لیگ برتر انگلیس شرایط خوبی ندارد و با یازده امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. شاگردان مورینیو در هفته هفتم یکشنبه مهمان نوریچ‌سیتی هستند. آقای خاص گفت: درباره شرایط کنونی چلسی باید اعتراف کنم که قدرت سیطره بر لیگ برتر انگلیس و کسب پیروزی‌های پیاپی را نداریم. بر این باورم که رقابت برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس تا آخرین روزها ادامه خواهد یافت. او افزود: الان شرایط جدول به نفع بعضی از تیم‌هاست و در مقابل به ضرر بعضی تیم‌های دیگر.

منچستریونایتد بیشترین ضرر را نسبت به تیم‌های دیگر کرده است. بعد از آن نوبت به چلسی می‌رسد. بر این باورم که با پایان ماه نوامبر شرایط برای بعضی دیگر از تیم‌های مدعی سخت‌تر خواهد شد. غایب بزرگ چلسی در دیدار برابر نوریچ‌سیتی فرناندو تورس خواهد بود اما ادن هازارد به شرایط بازی رسیده است و می‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند. آرسنال در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس با 15 امتیاز صدرنشین است. لیورپول و تاتنهام هم با 13 امتیاز و اختلاف در تفاضل گل به ترتیب در رده دوم و سوم جای دارند. نکته جالب این است که منچستریونایتد با 7 امتیاز در رده نازل دوازدهم قرار دارد که در 24 سال اخیر بی‌سابقه بوده است.