به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۴۶۷۵۲۹

آگهی مزایده خودروهای تصادفی ایران خودرو کجا منتشر می‌شود؟

گروه کسب و کار: ایران خودرو به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی در ایران مزایده‌های مختلفی را برگزار می‌کند که یکی از انواع مزایده‌ها مربوط به فروش خودروهای تصادفی است. خودروهای تصادفی، خودروهایی هستند که به دلایل مختلفی دچار آسیب شده‌اند و ایران خودرو آن‌ها را با قیمت بسیار پایین‌تر در مزایده به فروش می‌رساند. برای پیگیری مزایده خودروهای تصادفی ایران خودرو، ابتدا باید در سایت مزایدات هزاره، آگهی‏ها را بررسی کنید.
آگهی مزایده خودروهای تصادفی ایران خودرو کجا منتشر می‌شود؟
انتخاب آگهی مزایده خودروهای تصادفی
افراد بسیاری هستند که برای خرید خودرو با قیمت مناسب به دنبال آگهی مزایدات خودرو هستند. آگهی‌های مزایده خودرو می‌تواند توسط ارگان‌ها و سازمان‌های مختلفی از جمله ایران خودرو منتشر شوند. این آگهی‌ها با عناوین مختلفی از جمله مزایده خودرو اوراقی، اسقاطی و تصادفی منتشر می‌شوند. خودروهای تصادفی نسبت به خودروهای اوراقی از طول عمر بیشتری برخوردار هستند. اکثر خودروهای اوراقی امکان تردد در سطح شهر یا خارج از شهر را ندارند و تنها باید از لوازم یدکی آن‌ها استفاده کرد و اسقاط می‌شوند. اما خودروهای تصادفی می‌توانند خودروهایی باشند که دارای سال ساخت کمتری هستند و امکان استفاده آن‌ها همچنان وجود دارد.

انتشار آگهی مزایده خودروهای تصادفی
ایران خودرو به عنوان مزایده گزار، برای فروش خودروهای تصادفی با قیمت بالاتر، جلسات مزایده را برگزار می‌کند. برای اینکه همه افراد در شرایط یکسان نسبت به برگزاری مزایدات از اطلاعات کافی برخوردار باشند، این اطلاع‌رسانی را از طریق انتشار آگهی انجام می‌دهد.
بهترین بستر برای انتشار آگهی‌های مزایده ایران خودرو، سایت‌های معتبر است. علی رغم اینکه آگهی‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار نیز منتشر می‌شوند، اما به دلیل اینکه افراد به تلفن همراه بیشتر دسترسی دارند، در همه جا می‌توانند در کمترین زمان ممکن با وارد شدن به سایت مزایدات، به آگهی‌های مزایده ایران خودرو دسترسی پیدا کنند. سایت مزایدات هزاره به دلیل فعالیت در زمینه اطلاع‌رسانی، یکی از مهمترین مراجع جهت دریافت آگهی‌های مزایدات ایران خودرو است.

دسترسی کامل به تمام آگهی‌ها
ممکن است در طی یک هفته تعداد زیادی از آگهی‌های مزایده خودروهای تصادفی منتشر شود. اگر می‌خواهید به همه آگهی‌ها به صورت یکپارچه دسترسی پیدا کنید، بهترین راهکار مراجعه به سایت‌های مرجع و پیشرفته است. سایت ارتباط گستران هزاره با مانیتورینگ لحظه‌ای، با داشتن یک تیم حرفه‌ای در تمام سطح کشور، تمامی آگهی‌های مزایدات خودروی تصادفی را جمع آوری و در لحظه در سایت منتشر می‌کند.

دسترسی به آگهی‌های مناسب‌تر
سایت‌های مرجع این قابلیت را دارند که آگهی مزایدات را بر اساس برخی از فیلترها محدودتر کرده و کاربر را به خواسته خود نزدیک‌تر کنند. این فیلترها می‌تواند شامل انتخاب شهر و دسته‌بندی محصولات و خدمات باشد که کمک می‌کنند کاربر انتخاب بهتری داشته باشد. خودروهای تصادفی ایران خودرو می‌توانند در هر شهری باشند. هیچ محدودیتی در انتخاب شهر وجود ندارد و شما می‌توانید از شهرهای دیگر خودروی تصادفی مزایده‌ای را خریداری کنید. با انتخاب فیلترها لیستی از آگهی‌ها منتشر می‌شوند که باید بر اساس علاقه خود نوع خودرو را مشخص کنید. اگر نیاز به زمان بیشتر برای بررسی‌های جوانب مختلف دارید، می‌توانید آگهی‌ها را بر اساس تاریخ باقی مانده انتخاب کنید. در مدت زمانی که در اختیار دارید می‌توانید استعلام قیمت بگیرید و با اطمینان بیشتر قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهید.

دریافت اطلاعات جامع
تمامی اطلاعات مزایده خودرو تصادفی، در قالب آگهی منتشر می‌شود.
•    اطلاعات خودرو: از جمله اطلاعات مفید می‌توان به نام خودرو، رنگ خودرو، سال ساخت خودرو، میزان آسیب‌هایی که به خودرو وارد شده است، اشاره کرد. از طریق این اطلاعات می‌توانید علاوه بر اینکه در مزایده خودرو مورد علاقه خود شرکت کنید، می‌توانید قیمت‌گذاری را نیز دقیق‌تر انجام دهید.
•    اطلاعات برگزاری مزایده: در آگهی مزایده خودرو، اطلاعات برگزاری مزایده از جمله محل برگزاری، تاریخ و ساعت نیز قید می‌شود. از جمله تاریخ‌هایی که در آگهی درج می‌شوند، می‌توان به تاریخ آغاز و پایان، تاریخ بازدید حضوری، تاریخ قیمت پیشنهادی، تاریخ اعلام برنده و تاریخ واریز مبلغ کل اشاره کرد.

•    اطلاعات مبلغ: دو مبلغ در آگهی مزایده خودرو ذکر می‌شود. مبلغ اول وجه تضمین است که مزایده گزار برای تضمین از شرکت کننده دریافت می‌کند. این مبلغ حدود ۱۰ درصد از مبلغ پایه است که باید پرداخت شود. مبلغ دوم مبلغ پایه‌ای است که مزایده گزار برای خودروی فروشی در نظر گرفته است. مزایدگر با توجه به اطلاعاتی که در آگهی درج می‌شود و بازدید حضوری از خودرو، باید یک قیمت ایده آل را به عنوان قیمت پیشنهادی ارائه دهد. در واقع آنچه باعث می‌شود که قیمت پیشنهادی مزایده‌گران بسیار پایین‌تر از بازار باشد، ایرادات و خرابی‌های ناشی از تصادف است.
•    اطلاعات بازدید از خودرو: امکان رویت خودروهای تصادفی وجود دارد. در آگهی نیز آدرس مراجعه برای بازدید حضوری از خودرو درج می‌شود. مزایده‌گر می‌تواند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به پارکینگ مربوطه مراجعه و خودرو را از نزدیک بازدید کند. مراجعه حضوری می‌تواند کمک کند تا ایراداتی که در قسمت فنی خودرو وجود دارد، شناسایی شوند

سخن پایانی
مزایدات و مناقصات از جمله جلساتی هستند که باید در سلامت کامل و با شفافیت برگزار شوند. ایران خودرو به عنوان یک خودروساز بزرگ برخی از خودروهای تصادفی را در مزایده به فروش می‌رساند، مراحل برگزاری این مزایدات کاملا قانونی و شفاف برگزار می‌شوند. در سایت مزایدات، مجموعه‌ای از آگهی‌های ایران خودرو را با عناوین مختلف دریافت خواهید کرد. به طور اختصاصی با جستجوی آگهی‌های خودروهای تصادفی می‌توانید در زمان کوتاهی آگهی‌های مورد نظر خود را پیدا کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها