به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۹
 
۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۱۸۴۷۷۹

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پیور

گروه اقتصادی: تصفیه آب در عصر حاضر امری ضروری و بسیار مهم برای ادامه زندگی بهتر می‌باشد. شرکت به آبی به عنوان برترین شرکت در زمینه فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی بهترین مدل‌ها برای تصفیه آب را به فروش رسانده و دارای خدمات بسیار متنوعی در زمینه نصب و تعمیر فیلتر دستگاه و ... می‌باشد.
دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پیور
تصفیه آب در عصر حاضر امری ضروری و بسیار مهم برای ادامه زندگی بهتر می‌باشد. با افزایش جمعیت و همچنین رشد بی رویه صنایع مختلف در سطح دنیا و ایجاد آلودگی‌های مختلف بر روی زمین و آب، کیفیت آب تغییر کرده و بسیاری از شهرها که دارای آب گوارا و تمیز بوده اند را تحت تاثیر قرار داده است. استفاده از دستگاه تصفیه آب مناسب و کارآمد می‌تواند کمی این مشکل را برطرف کند. اگر از دستگاه تصفیه آب در منزل و یا محل کار استفاده نشود، آلودگی‌های زیادی به بدن وارد شده و موجب بیماری‌های مختلف خواهد شد، زیرا با نفوذ میکروب و آلودگی به داخل آب و همچنین نفوذ نیترات در فاضلاب‌ها، آب و خاک نیز دچار این آلودگیها شده و برای سلامتی هر انسان و حیوانی مضر و خطرناک خواهد بود. قبل از این که بخواهیم در مورد انواع دستگاه تصفیه آب خانگی آکواپیور و نمایندگی تصفیه آب خانگی به آبی توضیحاتی را ارائه دهیم باید به آگاهی برسانیم که شرکت به آبی عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب بوده و به تمامی نقاط کشور سرویس دهی انجام می‌دهد و دارای حمل و نصب رایگان به همراه 1 سال گارانتی تعویض بوده و از تخفیف هم برخوردار است.

انواع مدل‌های دستگاه تصفیه آب آکواپیور
دستگاه تصفیه آب برند آکواپیور دارای استاندارد‌های جهانی بوده و توسط تایوانی‌ها ساخته شده و در ایران مونتاژ شده است و دارای کیفیت مطلوبی می‌باشد.
در این قسمت سعی داریم با انواع مدل‌های دستگاه تصفیه آب آکواپیور آشنا شده و در مورد خصوصیات آن صحبت کنیم.

دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای
 یکی از جدید ترین دستگاه‌های تصفیه آب آکواپیور تایوان همین دستگاه می‌باشد که دارای فیلتری مدرن از نوع قلیایی ساز بوده و با فیلتراسیون بسیار قوی اسمز معکوس با دقت بسیار بالا کار می‌کند. این دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با تحت لیسانس کشور کانادا ساخته شده و می‌تواند بسیاری از مواد مضر موجود در آب را جدا کرده و آبی گوارا و تمیز را به ما عرضه کند. از جمله این مواد مضر می‌توان به: نیترات، آرسنیک، نیتریت، فلزات سنگین جیوه، سرب و بسیاری دیگر از املاح‌های مضر و سرطانی اشاره کرد. دستگاه فوق دارای استانداردهای بین المللی ISO، FDA، CE، NSF بوده و کیفیت و عملکرد مطلوب آن کاملا تست شده است و علاوه بر حذف مواد سرطانی، املاح مضر و حذف فلزات سنگین در آب، دارای فیلتر مینرال می‌باشد که مواد مناسب بدن از جمله: منیزیم، کلسیم، پتاسیم، سدیم را به آب اضافه کرده و در اختیار ما قرار می‌دهد.یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم این دستگاه، داشتن ممبرین آمریکایی، شیر اهرمی جدا و منبع ذخیر آب جدا می‌باشد.

دستگاه تصفیه آب آکواپیور با هفت مرحله فیلتراسیون
این دستگاه دارای فیلتر قلیایی ساز، شیرین کننده آب (اسمز معکوس) و همچنین فیلتر مینرال جهت تزریق املاح مفید بدن به داخل آب می‌باشد و با کیفیتی بی نظیر و توسط کشور تایوان ساخته شده است. علاوه بر ویژگی‌های بالا، این دستگاه دارای شیر اهرمی بسیار زیبا و با کیفیت، آنتی باکتریال، محلی برای ذخیره آب تمیز و تصفیه شده در مواقعی قطعی برق، فیلتری بسیار قوی برای حذف مضرات آب و همچنین کلر تا اندازه نانومتر، حذف شن و ماسه درآب نظیر نیترات، جیوه، خارج کردن بوی بد از آب می‌باشد و با حذف کلیه این آلودگی‌ها و میکروب‌ها از درون آب به وسیله فیلتر مینرال PH آب را را نیز تنظیم کرده و بهترین و صاف ترین آب برای نوشیدن و پخت غذا را به شما تحویل خواهد داد.

شرکت به آبی فروشگاه بسیار معتبر در زمینه فروش دستگاه تصفیه آب در انواع و مدل‌های مختلف: دستگاه تصفیه آب آکواپیور، سافت واتر، سی سی ، زینود ، آکوا و ... بوده و علاوه بر فروش دارای خدمات پس از فروش نیز می‌باشد.
 در صورتی که اطلاعاتی در زمینه خرید دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و صنعتی برای منزل و محل کار خود ندارید، کافی است که با شماره موبایل 09196615469 تماس گرفته و مستقیما کارشناسان ما با شما صحبت خواهند کرد و هر گونه سوالی راجع به دستگاه‌ها و محصولات ما داشته باشید، به بهترین نحو شما را راهنمایی خواهند کرد.

تمامی محصولات ارائه شده توسط شرکت به آبی دارای ضمانت نامه معتبر بوده و دارای 1 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.
شرکت ما دارای نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی برای تمام مدل‌ها بوده و برای انجام خدمات به بهترین نحو در خدمت شما می‌باشد.
 این خدمات بسیار زیاد بوده و شامل خدمات پس از فروش و نصب و تعمیرات فیلتر می‌شود.
برای اطلاع از محصولات ارائه شده و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع تصفیه آب کافی است وارد سایت شرکت به آبی شده behabi.ir و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.