به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۲
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۱۸۶۸۰
در باره انتخاب استانداران جديد

مردم ‹‹اعتدال›› مي‌خواهند نه ‹‹انفعال››!

گروه سياسي: «نحوه گزينش استانداران از حد اعتدال طلبي گذشته و به مرز وادادگي و انفعال رسيده است» اين بخشي از دو متن زير توسط دو كاربر بهارنيوز در باره انتخاب استانداران است كه در زير و با اندكي تلخيص منتشر شده و دغدغه مردم استان‌هاي مختلف در باره نحوه مديريت‌هاي اجرايي مناطق خود را بيان مي‌كند:
مردم ‹‹اعتدال›› مي‌خواهند نه ‹‹انفعال››!
آقاي دكتر روحاني
رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
سلام عليكم
ضمن عرض احترام وادب؛ باعنايت به فرمايشاتتان در روز بازگشايي مدارس وتاكيد جدي بر لزوم فضاي نقد وانتقاد درجامعه؛ لذا بطور اختصار مراتب ذيل به صورت صريح تقديم مي‌گردد:
بدون تعارف اكثريت آناني كه در بيست وچهارم خردادماه آراء خود را بنام جنابعالي در صندوق هاي اخذ آراء انداختند؛ براي تغيير در وضع موجود كشور از نظر اقتصادي؛ سياسي؛ سياست خارجي ومديريت اجرايي و. . . بود. اگر چه درهمين مدت كوتاه دست آوردهاي مثبتي در بعضي از بخش‌ها خود را نشان مي‌دهند اما به صراحت بايد گفت كه در عرصه مديريت اجرايي؛ وبه ويژه بحث انتصاب استانداران با انتقاداتي مواجه مي‌باشيد.

معنا ندارد كه فلان شخص كه تا ديروز براي رقيب جنابعالي شب و روز تلاش كرده ودر مقابل هوادارانتان ايستادگي مي‌نمودند؛ اينك بنام مشي ‹‹اعتدال›› به پست استانداري منصوب ويا كانديداي استانداري برخي استانها گردند؟! استان كرمانشاه يكي از استانهايي است كه در برابر موج حملات تخريبي جناح موسوم به راست؛ بالاترين راي را به جنابعالي داد.

...برخي از نمايندگان مجلس كه درمقابل فكروانديشه جنابعالي وآيت الله هاشمي رفسنجاني صف آرايي كرده بودند؛ در صدد هستند تا نفرات خود را براي تصدي نمايندگي عالي دولت در استان؛ بدست دولت تدبير واميد؛ منصوب نمايند. نمونه بارز آن تلاش آقاي ... براي منصوب كردن يكي از اقوام خود و از نيروهاي كميته امداد كه هم اكنون در وزارت رفاه وتامين اجتماعي است؛ مي‌باشد. دراين بين متاسفانه تنها صدايي كه به جائي نمي‌رسد؛ صداي دوستان صادق و ياران روزهاي سخت جنابعالي است.

جناب آقاي روحاني؛ اگر قرار براين بود كه همچنان همفكران وهمراهان آقايان قاليباف-احمدي نژاد -ممدوحي -جليلي -حداد عادل و. . . . در راس مديريتهاي ارشد استانها باشند؛ ديگر چه لزومي داشت تا مردم در آن فضايي كه خود شاهد بودي؛ صدها خطر را به جان بخرند و براي موفقيت جنابعالي كاركرده وتبليغ نمايند و راي جمع كنند؟!

كرمانشاه؛ استاني كه بيشترين مرز مشترك با عراق را داشته و داراي تنوع قومي و مذهبي است و بازارچه هاي مرزي در آن فعاليت مي‌نمايند ومشكلات امنيتي در آنسوي مرزها يكي از معضلات فراروي اين استان مي‌باشد؛ را مي‌خواهيد به چه كسي بسپاريد؟ به كسي كه حتي يك روز سابقه مديريت در وزارت كشور ندارد؟ يا آناني كه سالها پله هاي مختلف مديريتي را در مجموعه وزارت كشور طي نموده و و به تجارب گرانبها رسيده ودر جريان انتخابات بيست وچهارم خردادماه؛ از حاميان جنابعالي بوده اند؟

آقاي رئيس جمهور؛ استان كرمانشاه دهها مدير لايق وشايسته و توانمند در مجموعه وزارت كشور دارد كه مي‌توانند بهترين نمايندگان دولت تدبير واميد در استان شوند. چرا از اينها استفاده نمي‌كنيد؟ از زمان برگزاري انتخابات يازدهم وحتي شروع بكار دولت تدبيرواميد تاكنون دهها مدير در ادارات مختلف و از جمله استانداري و فرمانداريهاي استان بدست استاندار دولت آقاي احمدي نژاد بركنار و جابجا شده اند و مسئولان ذيربط در دولت يازدهم كمترين اقدامي براي جلوگيري از اين اقدامات كه يك نوع دهن كجي آشكار و ايستادگي تمام عيار در برابر دولت جنابعالي است؛ معمول ننموده اند. اينان قبل از آن كه نماينده دولت و بازتاب دهنده برنامه هاي دولت باشند؛ تفكري را نمايندگي مي‌كنند كه اكثريت مردم دربيست وچهارم خردادماه 1392 دست ‹‹رد›› بر سينه حاملان آن زده اند. براستي چرا براي تغيير در مديريت ارشد استان اين همه تعلل صورت مي‌گيرد؟! چرا. . . .

...خدا را شاهد مي‌گيريم اگر از ميان افرادي با تفكر اعتدال گرايي و اصلاح طلبي كه هر كدام سابقه سالها مديريت درخشان در پستهاي فرمانداري؛ معاون استانداري واستانداري در پرونده خدمتي خود داشته واز حاميان صادق شما بوده و هستند؛ كس ديگري را منصوب نماييد؛ ضرر و زيان آن متوجه دولت تدبير و اميد و در نهايت مردم خواهد شد. ... مواظب باشيد كه با برخي انتصابات سوال برانگيز؛ باعث ناديده گرفتن مطالبات بحق اكثريت مردم نشده و موجب جدايي و فاصله راي دهندگان با جنابعالي نشوند. صادقانه عرض مي‌شود كه هرچه ديرتر مبادرت به انتصاب استاندار كرمانشاه نماييد با دست خويش بين حاميانتان اختلاف وچند دستگي ايجاد كرده و از طرف رقبايتان روز به روز به اين تشتت‌ها دامن زده مي‌شود. آقاي رئيس جمهور؛ بسياري براين باورند كه نحوه گزينش استانداران؛ از حد اعتدال طلبي گذشته و به مرز وادادگي و انفعال رسيده است. انتظار مي‌رود تا با دستورات به موقع وانتصاب استانداران همسو و توانا وكارآمد؛ به شائبه‌ها پايان دهيد و اجازه ندهيد عوامل كارشكن همچنان درمناطق و استانها جولان دهند.

اگر قرار بود به نظر شما عمل شود رأی به ابقای احمدی نژاد هم مي‌دادید

محمد قلی پور
نماینده سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی که در روزنامه خراسان رضوی روز دوشنبه 29/7/92 چاپ شده است به تشریح نظرات نمایندگان درباره انتخاب استاندار خراسان رضوی پرداختند و عنوان داشتند که: تمام ۱۸ نماينده استان به ابقاي فروزان مهر استاندار فعلي خراسان رضوي راي مثبت دادند ایشان در دفاع از این نظریه عنوان داشتند که: دولت، دولت اصلاحات نيست. آقايان توهم نداشته باشند. اين دولت، دولت اصولگرايي است که تعامل دارد.

به راستی چه کسی است که نداند رأی مردم در 24 خرداد نشانه ی اشتیاق آنان به اصلاح وضع موجود بود؟ کدام انسان عاقل در مورد تأثیر حمایت‌هاي آشکار سید محمد خاتمی در پیروزی دکتر روحانی شک مي‌کند؟ و چه کسی است که از سخنان و مواضع بسیاری از نمایندگان خراسان رضوی دربرابر دولت بی اطلاع باشد؟ بسیاری از مردم مخالفت‌هاي سرسختانه نمایندگان را با کابینه دولت منتخب خود دیدند و حتی از بعضی مواضع و سخنان آنان شرمسار شدند!

مردم آگاه استان خراسان رضوی همگام با سایر هم وطنان سرافراز خود در انتخابات ریاست جمهوری نشان دادند که نه تنها اصلاحات زنده است بلکه ریشه‌اي عمیق در قیام خونین عاشورا دارد و لذا هیچگاه نخواهد مُرد. مردم نه تنها در 24 خرداد رئیس جمهور خود را انتخاب کردند بلکه شاید با دیدن چگونگی برخورد نمایندگان با دولت منتخب برای مجلس آینده نیز تصمیم گیری کرده و منتظر پایان عمر مجلس کنونی هستند.

با چه استدلال منطقی نمایندگان محترم انتظار دارند دولت بدون توجه به نظر آگاهان و صاحب نظران سیاسی استان، نماینده محترم ولی فقیه، فعالین ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی و عموم مردم آگاه این استان فقط در جهت تعامل با آنان برآید و استاندار دولت قبل را ابقا نماید؟ این انتظار مصداق روشن همان ضرب المثل مشهور است که مي‌گوید: طرف را به ده راه نمي‌دادند سراغ خانه کدخدا را گرفت! آیا اکنون که دولت نجابت نشان داده و با نمایندگان محترم مشورت کرده است باید این توهم در آنان ایجاد شود که انتخاب استاندار فقط حق آنان است؟

نمایندگان محترم لازم است از فرو رفتن در نام‌ها و اصطلاحات معمول بیرون بیایند و با پذیرش این واقعیت که مردم به تغییر رأی داده اند در راستای خواست آنان گام بردارند چرا که اگر در گذشته بمانند دیری نخواهد گذشت که همین مردم خود آنان را تغییر خواهند داد.

۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۰:۳۳
انفعال از روزي شروع شد كه همين آقاي رحماني فضلي براي وزارت كشور معرفي شد. (152813)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۳:۵۴
یه طوری میگید مردم مردم انگار تا حالا انتخابات انجام نشده و 100 درصد مردم در مشارکت 100 درصد به شما رای دادن
خوبه 51 درصد رای آوردی و اگر نه خدا رو هم بنده نبودی
دوما جای دغدغه مردم بنویس دغدغه بهار نیوز و توپخانه روزنامه نگاران اصلاحات که نونش این چند ساله آجر شده بود و گرنه خیالتون راحت به فکر ملت نیستید شما
یه طوری هم حرف میزنی انگار زمان اونا رو ندیدیم
والا من یادمه زمان خاتمی شاید خونه ارزونتر بود ولی پول کجا بود؟؟؟
اونموقع هم ملت غرق در رفاه نبودن
اوضاع مثل الان بود
محمود هر روز از قبلیها بد میگفت و ....
حالا همه اینا به کنار از خاطرات جدید چه خبر ؟؟؟؟
خاطره راجع انتصاب استاندار بیرون نیومده؟؟؟؟
هر چی هم فحش بدید خودتونید
البته اگر منتشر بشه (152932)
مصطفی
France
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۳:۴۵
ادبیات احمدی نژادی شما اصلا نیاز به پاسخ نداره! بقول محبوبتون من از شما سوال میپرسم! فاصله نزدیکترین کاندیدا بعد از روحانی با رای ایشون چقدر بود؟
من از شما میپرسم آیا کسانی که رای ندادن اصلا طرفداران احمدی نژاد و اصولگرا بودن؟! چجوری حساب میکنین که خودتون رو اکثریت میدونین؟ شما نهایت 4 میلیون نفرین در بین 75 میلیون نفر! (153209)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۴:۰۷
اره تورم 9درصد تحویل گرفتین 45درصد نقطه به نقطه (مواد خوراکی از سال90تورمش370درصد) تحویل دادین نرخ بیکاری11گرفتین بالای 80تحویل دادین البته خوشبینانه!(3ساله فارغ التحصیل ارشد شدم تا هیچکدوم از هم دانشکده هایهای دوران کارشناسی و ارشدم جایی مشغول نشدن) امار فقر وفحشاوطلاقو اعتیادم بهتون تخفیف میدم عزیزان طالبان که ثروتمندترین کشور دنیارو به چه روز انداختین شرم بر شما باد و بس. (153223)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۴:۰۹
ما با یک کاندیدا 51 درصد شما خوب با 4 کاندیدا به زور شدین 49 درصد واقعا سنگ پای قزوین باید پیش شما لنگ بندازه (153227)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۰۰:۲۰
اکثر این اصولگراها به انتخابات به چشم یه استخوان توی گلو نگاه می کنن چرا که بقول مطهری تو یک انتخابات منصفانه مقبولیت ندارن! حداکثر تا 10 درصد! به نظر شما امثال سردار کو...ی به انتخابات و دموکراسی و آزادی انتخاب برای مردم اعتقاد دارن؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! (152944)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۰۰:۲۶
وقتی ام یه جایی می چسبن ول کن نیستن! یه آدم منصف و خدا ترس جای فضلی و ... بود به آقای روحانی می گفت" نه از شما موقع انتخابات حمایت کردم و نه در راه تفکرات شما و حامیانتان تلاش کردم و نه هزینه دادم بنابراین منو و مارو چه به وزارت و سفره آماده"! قدر علی مطهری رو باید بدونیم و سپاسگزار باشیم که خیلی مرده! یک تنه جلو اصولگراها می استه میگه 95 درصد رای دهنده ها به روحانی اصلاحطلب بودن... (152953)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۱:۲۷
نتیجه می گیریم که مداحا از همه چی با خبرند که گستاخانه به ملت می تازند (153094)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۰:۴۲
موافقم شدید (152825)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۱:۲۴
در مورد استاندار آدربایجان شرقی هم تعامل بیش از حد نمایندگانی که مخالف دکتر روحانی بوده اند و برخی لابی های مغرض خارج از چهارچوب مشورت از انتصاب دکتر سبحان اللهی شخص توانمند و همسو با دولت اعتدال تا کنون ممانعت بعمل آورده اند.ریییس جمهور محترم لطفا قدری تامل! (152844)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۱:۲۸
دوستان عزیز اصلاح طلبان دارند چوب تحریم انتخابات مجلس دو سال پیشو می خوردند درسته که شورای نگهبان اکثر نامزدها را رد صلاحیت می کرد ولی حداقلش این بود که مجلس اینقد یک دست نمی شد . شما در انتخاب استاندار باید خیلی چیزا را در نظر بگیرید از جمله نظر نماینده ولی فقیه در استان . تا الان هم که خداییش بد عمل نشده به جز استاندار اصفهان که انتقاداتی روش هست الان همه ی استاندارای جدید یا نماینده مجلس از طیف اصلاح طلبان بودند یا استاندار دولت خاتمی عزیز بودند. صبر کنید دو سال دیگه ترکیب مجلس عوض بشه بعد عملکرد دولت را به نظاره بشینیم (152845)
صادق
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۰۴:۲۷
دوست عزیز مشکل اینجاست که اعتماد مردم نباید با سرخوردگی پاسخ داده بشه.کیه که ندونه دولت با وجود این مجلس نمیتونه به ایده آل رای دهنده های خودش عمل کنه؟ولی لا اقل نباید از این تعامل بوی باج دادن یا عقبگرد به مشام برسه..نمونه ش همین وزیر کشور یا از همه مایوس کننده تر عدم معرفی دکتر توفیقی. . . .این ملت به اندازه کافی این 8سال اخیر مایوس و مظلوم و زجر کشیده شدند.بسه دیگه (152994)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۲:۲۴
شما دلت خوشه، ترکیب مجلس عوض بشه؟! شما شاید تو این کشور زندگی نمی کنی؟! شورای نگهبان فردی در جایگاه هاشمی رفسنجانی را رد صلاحیت کرد، فراموش کردید؟ ما هم دوست داریم اصلاح طلب ها اکثریت مجلس آینده را تشکیل دهد ولی خودمان را فریب ندهیم آنها راه نخواهند دارد مخصوصا حالا که دولت را از دست داده اند. (153155)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۶:۰۲
اگر اصلاح طلبان با تعدد کاندیدا ها شرکت کنند قطعا آنها نمی توانند همه را رد صلاحیت کنند و بعد اصلاح طلبان باید روی افراد خاصی در تایید شده ها اعتلاف کرده و به مردم لیست مشخصی دهند این راهی است که در انتخابات اخیر نیز نتیجه داد و آقای روحانی برنده شد پس نباید نا امید بود (153277)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۱:۴۲
وقتی مهمترین وزارتخانه به دست یار غار آقای لاریجانی داده میشه و در عوض 3تا وزیر در روز رای اعتماد رای نمیارن نتیجه اش همین میشه.لااقل دکتر روحانی یه وزارتخونه دیگه که کمتر سیاسی بود مثل جهاد کشاورزی رو پیشکش آقای لاریجانی و مجلس میکرد نه وزارت کشورو. (152852)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۱:۵۶
سهمتون کم بوده صداتون در اومده؟؟؟ (152860)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۳:۲۳
داش حسین ما مثل شما دنبال سهم نیستسم فقط میگیم واقعا دیگه جای ازمون و خطا نیست (153203)
کسری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۲:۳۱
توی دولت احمدی نژاد صالحی وصله ناجور بود و در دولت روحانی رحمانی فضلی (152879)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۰۱:۲۰
عجب گفتي.بجاست كه بگيم لايك (152980)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۲:۳۵
ویار غار لاریجانی آنقدر انفعال به خرج می دهد تا یاران روحانی به جان هم بیفتند وقتی فرماندار احمدی نزاد هنوز تفکرات احمدی نزاد را رویه کار خود کند وخدمات وبرنامه ی روحانی را زیر سوال ببرد و وقتی مدیران کل اموزش وپرورش ومدیران ان هنوز احمدی فکرند باید به حال مردمی که به امید تغییر رای دادند گریست (152880)
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۳:۲۴
تو شهر ها کم کم گرد نا امیدی داره پاشیده می شه و می شنویم که مردم از اصلاح امور دارند قطع امید می کنن. به نظر من از دست رفتن امید به اصلاح، بزرگترین صدمه را به نظام و دولت روحانی می زند (152908)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۰۲:۲۵
دولتی که نمی دونه مردم چرا بهش رای دادن همون صدمه ببینه بهتره. (152990)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۱ ۲۳:۲۶
مفهوم وزارت کشور و جایگاه استاندار بعنوان نماینده عالی دولت در استان با روشهای انتصابات جاری دست کم گرفته شده است .دخالتهای رسمی و غیر رسمی سایر قوا و غیره...در این زمینه مشهود است. (152913)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۰۰:۲۲
اگه این روال ادامه داشته باشه اکثریت حامیان دولت در استانها نا مید میشند (152949)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۰۸:۲۱
واقعا همینطور است.. برای استان بوشهر هم دارن یه استاندار اصولگرا که هیچ مقبولیتی ندارد انتخاب میکنند فقط برای رضایت نماینده های اصولگرای استان.
بوشهری ها مهندس کدخداپور رو میخوان یکی اینو به دولت انتقال بده. محبوب ما بوشهری ها مهندس کدخداپوره............ (153006)
Hassan
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۱:۵۳
بوشهر فقط تبادار. استاندار دولت سید همیشه خندان. کل بوشهر اجماع روی تبادار دارند ولی متاسفانه نمایندگان نظر دیگری دارند... (153115)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۰۹:۰۵
ضمن تایید مطالب فوق بی صبرانه منتظر انتصاب دکتر سید مهدی جوادی. چهره اعتدالگرا و یار صدیق دکتر روحانی در انتخابات. به استانداری اردبیل هستیم. (153009)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۰۹:۱۳
هر ننه قمری میاد چیزی که روح ما سراغ ندارد واسه مون تجویز می کنه. بابا ما همون اعتدالتون هم نمی خوایم . ما اون حق واقعیمون می خوایم. (153010)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۰۹:۴۰
آقای وزیر کشور وزارت خود را مدیون چه کسی است؟ روحانی یا لاریجانی؟ خوب مشخص است از آقای لاریجانی هم خط می گیرد دیگر. (153013)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۰۹:۵۶
اقای روحانی نکنه هدفت نابود کردن اصلاحاته دکتر.من طرفدار پرو پا قرص شمام ولی خیلی تعلل داره میشه.نا امیدمون نکن (153020)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۰:۲۹
باج دادن به اين جناح و اون جناح كه اعتدال نيست آقاي رييس جمهور. لطفا اين شركت تعاوني را تعطيل كنيد! (153048)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۰:۳۵
زياد خودتان را به اعتدال و اصلاحات و اصولگرايي و عدالت دلخوش نكنيد فرشته خدا جبر ئيل نيزبا اين تفاسير و دست اندازي ها و باند بازيي ها و قانون شكني ها و خط كشي ها و مرده باد ها و زنده باد ها و حب و بغض هاي شخصي و جناحي و قبيله اي كاري نمي تواند بكند فقط خدا را دعا كنيد و به در گاهش استغفار نماييد تا شايد فرجي حاصل شود (153057)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۱:۵۲
دولت عدل علی ام آرزوست (البته با آزادی) وگرنه دولتی لیبرال ام آرزوست... (153113)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۲:۰۱
استانداری که برای خوزستان انتخاب شده خوبه.در مورد بقیه ی استان ها باید مردم اون استان بگن. (153122)
آرش رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۲:۰۵
باسلام
باتوجه به پیروزی دولت تدبیروامیدوایجادنشاط وامیدواری درمیان مردم متاسفانه اقدامات وزیرکشوردراین خصوص باعث نگرانی مردم استان قزوین شده است.
باوجوداینکه استانداروکلیه مدیران ستادی ایشان ازاعضای ستادجلیلی دراستان بودندوحتی باامکانات دولتی دراین خصوص تبلیغ می کردندباگذشت بیش از4ماه ازجابجایی دولت کماکان مدیران استان برسندقدرت تکیه زده ودرحال تغییررنگ وگرایش سیاسی می باشندواین درحالی است که این دیران باحذف کارشناسان مجرب ورسمی نیروهای خودی راجایگزین آنان نموده تاجایی یکی ازمدیران باتشکیل چندموسسه بااستفاده ازکارشناس منصوبی خوددرصددبه تملک درآوردن خانه تشکلهای غیردولتی استان می باشد.وضعیت مدیریت دراستان قزوین تابدانجاست که فرماندارشهرستان قزوین که ازسوی راستیهای تندروحمایت می گردد درمدت 8ساله مدیریت خودفرمانداری قزوین رابه =ادگان نظامی تبدیل نموده وعملکردایشان یاداوراقدامات شریعتی دردانشگاه علامه طباطبایی است. (153129)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۲:۲۹
میذاشتید هاشمی بیاد تا ببینید 90 درصد رای داشت یا نه ؟
یادمون نرفته وقتی آیت ا... ثبتنام کرد لرزه به اندام آقایون افتاد.
بله،ما رییس جمهور نود و ... درصدی هم داریم (153161)
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۲:۵۵
ضمن تاييد مطالب فوق الذكر مردم كردستان براي ا نتخاب اقاي فيروزي بعنوان استاندار كردستان روز شماري ميكنند (153179)
مستانه
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۴:۳۲
سلام
بچه ها ما باید اماده بشیم براانتخابات مجلس تا فقط اصلاح طلبا برن مجلس ازین حالو روز در بیاد (153240)
پزشک اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۵:۰۰
البته اوضاع وزارتین بهداشت و علوم هم تعریفی نداره
همین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نمونه عینی حاکمیت افراطی هاست که بعد از انتخابات رویه خود را نه تنها تغییر نداده اند یلکه آنرا تشدید کرده اند
فقط یک راه حل برای حل مشکلات جامعه داریم و آن ریاست جمهوری مردی از جنس خاتمی و اصلاح طلبان حقیقی است (153253)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۵:۱۶
ما اعتدالی رو که با باج دادن به افراطیون و بی عرضگی همراه باشه نمی خواهیم، و البته یکی به نعل و یکی به میخ زدن (153261)
محمد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۵:۵۰
برای استان بوشهر هم همین بساط هست . آقای موسوی نژاد رئیس ستاد جلیلی بوده حالا میخواد برای ما تعیین استاندار کنه . بوشهریا همه تبادار رو میخوان (153274)
۱۳۹۲/۰۸/۰۲ ۱۷:۳۴
استاندار فارس که دیگه آخره "قحط الرجال" هست!! ما فارسی ها چقدر بدبختیم! (153304)