به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۲۰۰۳۳۲

همه چیز درباره اسپیس فریم نمایشگاهی

گروه علم و تکنولوژی:اسپیس فریم یکی از مناسب ترین سازه‌ها به منظور طراحی و ایجاد انواع غرفه‌های نمایشگاهی در اندازه، طرح و ابعاد گوناگون است. از آنجایی که غرفه نمایشگاهی به مکانی محدود و کوتاه مدت برای شرکت در نمایشگاه‌ها به منظور در معرض دید قرار دادن محصولات و خدمات برای فروش بهتر و بیشتر است از این رو طراحی و ساخت این غرفه‌ها بایستی به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.
آیا می‌دانید اسپیس فریم چیست و چه کاربردی دارد؟ درباره مزیت‌های استفاده از اسپیس فریم نمایشگاهی چه می‌دانید؟ اگر شما هم یکی از شرکت کنندگان فصلی یا سالانه غرفه‌های نمایشگاهی باشید قطع به یقین نام اسپیس فریم برایتان آشنا است و یا حتی از آن برای چیدمان غرفه خود استفاده کرده اید. می‌دانید که اسپیس فریم یا همان داربست نمایشگاهی به اشکال و فرم‌های هندسی منظمی گفته می‌شود که به صورت منظم و یکدست کنار هم قرار گرفته و با تقسیم وزن وارده در منار استحکام و مقاومت سازه، جلا و زیبایی خاصی به نمای غرفه‌ها می‌بخشد. بسیاری از صاحبان غرفه‌های نمایشگاهی این ابزار و تجهیزات را با نام داربست نمایشگاهی می‌شناسند. شرکت اسپیس فریم نمایشگاهی سعی بر این دارد تا جزئیاتی از این مقوله را به طور کامل و مفصل در اختیار شما عزیزان قرار دهد.
اسپیس فریم چیست؟


اسپیس فریم

اسپیس فریم یکی از مناسب ترین سازه‌ها به منظور طراحی و ایجاد انواع غرفه‌های نمایشگاهی در اندازه، طرح و ابعاد گوناگون است. از آنجایی که غرفه نمایشگاهی به مکانی محدود و کوتاه مدت برای شرکت در نمایشگاه‌ها به منظور در معرض دید قرار دادن محصولات و خدمات برای فروش بهتر و بیشتر است از این رو طراحی و ساخت این غرفه‌ها بایستی به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. بدون شک انجام چنین کاری بدون برقراری اتصالاتی نظیر اسپیس نمایشگاهی میسر نخواهد بود. استفاده از این سازه‌ها به شرط آنکه با کمک نصاب حرفه و با تجربه در این زمینه همراه باشد انواع غرفه‌های با کیفیت و کاربردی را در نهایت اطمینان خاطر برایتان به ارمغان می‌آورد. به علاوه آنکه این ابزار مقرون به صرفه ترین تجهیزاتی است که در راستای این هدف در بازار عرضه شده است.

ویژگی‌های اسپیس فریم نمایشگاهی

اسپیس فریم نمایشگاهی

اگر شما هم جز آن دسته از فروشندگان و صاحبان کسب و کاری هستید که شغلتان ایجاب می‌کند مدام در نمایشگاه‌های مختلفی شرکت کنید ما به شما خرید اسپیس را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا نصب سریع، آسان و کاربردی از مشخصه‌های اصلی این ابزار بوده و همین امر موجبات استفاده مدام آن در تشکیل سازه‌های فضایی در انواع طرح و اندازه‌های مورد دلخواه برای اماکن گوناگون را فراهم آورده است. اسپیس نمایشگاهی حتی برای آن دسته از افرادی که کمتر از غرفه‌های نمایشگاهی استفاده می‌کنند باز هم راه حل بهتر و هوشمندانه تری است. چرا که با اجاره کردن این تجهیزات و شکل و طرح مورد نیاز از سوی این افراد، هزینه‌های بسیار ارزان و استانداردی را برای آن‌ها به بار می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های بسیار مبرهن و بارز،این ابزار عبارت اند از:

•    استحکام و مقاومت بالا به دلیل برخورداری از خاصیت سه پایه بودن آن و استفاده از داربست محکم
•    قابلیت بالا و منحصر به فرد آن در شکل پذیری با اشکال متنوع و مورد دلخواه
•    وزن سبک و ایده آل این سازه به دلیل خاصیت داشتن جنسی از آلومینیوم
•    حمل و نقل و جابه جایی آسان برای کاربر
•    نصب و راه اندازی سریع و آسان آن هم در کمترین زمان ممکن

با انواعی از کاربرد اسپیس نمایشگاهی آشنا شوید

اسپیس نمایشگاهی

همانطور که در مطالب فوق هم اشاره شد اسپیس فریم یا همان اسپیس نمایشگاهی به تمامی تجهیزات و ابزارهای ساخت و چیدمان غرفه‌های نمایشگاهی با کارایی زیاد گفته می‌شود که ساختار هندسی شکل آن در کنار اجزای به هم پیوسته و منظم و همچنین طراحی شکیل و زیبا، آن را به یکی از بهترین و کاربردی ترین سازه‌ها برای غرفه سازی نمایشگاهی تبدیل ساخته است. از جمله کاربردهایی که می‌توان برای اسپیس در نظر گرفت عبارت است از:

•    غرفه آرایی بخش‌های مختلف نمایشگاه
•    ایجاد سالن‌های تونلی در نمایشگاه
•    ایجاد طاق نصرت در طرح‌های شکیل
•    ایجاد سن و استیج‌های گوناگون آن هم در اندازه و ابعاد مختلف
•    به وجود آوردن المان‌های مذهبی باب سلیقه کاربر
•    تشکیل سوله‌های متنوع برای همایش و کنسرت متناسب با اندازه جمعیت
•    استفاده از آن برای ایجاد دیوارهای جداکننده
•    استفاده از اسپیسم برای طراحی بنر

تفاوت اسپیس فریم نمایشگاهی با داربست چیست؟
در پاسخ به این سؤال که چه تفاوتی میان اسپیس فریم با داربست در غرفه آرایی نمایشگاه وجود دارد باید گفت که به هنگام راه اندازی اسپیس فریم یکی از ویژگی‌های کلیدی که از این تجهیزات به چشم می‌خورد مقدار جوش به کار رفته در آن است. این مشخصه انعطاف پذیری بالای اسپیس را در مقایسه با داربست نشان می‌دهد. همان طور که می‌دانیم داربست‌ها از یک سری اجزا و قطعات فلزی و آهنی تشکیل می‌شود و این مشخصه‌ها حاکی از آن است که داربست‌ها برای مدت طولانی ماندن در یک فضا اعم از باز و بسته دچار زنگ زدگی می‌شوند. به علاوه آنکه وزن زیاد این تجهیزات حمل و نقل و کاربری آن را برای استفاده از غرفه آرایی و غرفه سازی نمایشگاه دشوارتر می‌سازد. این در حالی است که اسپیس نمایشگاهی و انواع اندازه و مدل‌های آن مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف داشته و دچار زنگ زدگی نمی شود. همچنین نوع پوشش در آن به مراتب بیشتر از داربست است. دقت و توجه به کیفیت و مرغوبیت اجزا از جمله لوله و مفتول و اندازه و قطر آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

فروش اسپیس فریم نمایشگاهی
حال اگر شما برای ساخت غرفه نمایشگاهی خود تصمیم به انتخاب اسپیس گرفته اید بد نیست اطلاعاتی درباره فروش این سازه کسب کنید. اینکه اسپیس فریم‌ها. یکی از پرکاربردترین سازه و تجهیزات نسل جدید به شمار می‌آید شکی نیست. در واقع این سازه به خاطر اجزا تشکیل دهنده با کیفیت و مرغوبی که دارد جایگزین مناسبی برای تجهیزاتی همچون داربست‌ها به حساب می‌آید. فروش اسپیس نمایشگاهی این امکان را برای خریداران خود فراهم می‌آورد تا در زمانی کوتاه و با هزینه بسیار کم بهترین بازدهی و نتیجه را در غرفه آرایی و حضور در نمایشگاه از آن خود کنند. به طور کلی فروش این تجهیزات توسط سازندگان و فروشندگان آن به بر حسب متر و همچنین تعداد شاخه‌هایی که برای تشکیل یک غرفه نیاز است صورت می‌گیرد. از طرفی هم قیمت و فروش آن به صورت جزئی و کلی متغیر می‌باشد.