به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۲۰۰۶۸
لوكا بوناچیچ در ذوب آهن اصفهان ابقا شد

ماله كشي از نوع مديرعامل اصفهاني فوتبال

گروه ورزشی: لوکا بوناچیچ در سمت سرمربیگری ذوب آهن ابقا شد.
در پایان نشست دیشب هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن مقرر شد تا لوکا بوناچیچ در سمت سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ابقا شده و در نیم فصل دوم به فعالیت ادامه دهد. سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که پیش از این استعفای بوناچیچ را پذیرفته بود در این باره اظهار داشت: در نشست شب گذشته هیئت مدیره، لوکا اعلام کرد که اگر بازیکنان مورد نظرش در نیم فصل جذب شوند او توانایی نتیجه گرفتن با ذوب آهن در نیم فصل دوم را دارد و برای ادامه همکاری ابراز تمایل کرد. به همین دلیل هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفت که با توجه به وعده بوناچیچ، این مربی به فعالیت ادامه دهد. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن همچنين در مورد اظهارات روز گذشته خود که حمایت بیشتر از بوناچیچ را حماقت خوانده بود در سفسطه‌اي عجيب تاکید کرد: این صحبت تا زمان پیش از جلسه دوشنبه شب بود و بوناچیچ به کارش در ذوب‌آهن ادامه خواهد داد!! اين در حاليست كه جمله روز قبل او عملا صفت گفته شده را بر خودش كه حالا بر ماندن بوناچيچ مخالفتي ندارد، نيز منطبق مي‌كند!
مرجع : تسنیم

محمد از ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۱:۵۱
اتفاقاً آذری از بهترین مدیران فوتبالی ایران است که به دلیل حمایت از موسوی در سال 88 برکنار و اخیراً دوباره مشغول به فعالیت شده است. نگاه رنگی شما به فوتبال باعث شده در نقل قول از وی دچار تحریف شوید. آذری گفته بود: نگاه داشتن مربی برخلاف میل او حماقت است. این در زمانی بود که لوکا با صراحت از رفتن می‌گفت. اما وقتی به هردلیل لوکا برای ماندن ابراز تمایل می‌کند، پس حمایت از او و نگاه داشتنش دیگر حماقت نیست بلکه درایت است. ای کاش این شهامت را نیز داشتید که سخنان گاه همراه با تناقض مدیران سرخابی را هم نقد کنید. یا مثلاً بنویسید که مدیر پرسپولیس از کجا توانسته به جای پول به بازیکنانش، در همین هفته گذشته ماشین لوکس خارجی دهد؟! آیا با دور زدن گمرک؟ یا...؟! (163267)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۲۱:۳۴
سایت بهار را از بسیاری جهات بر سایر سایتها ترجیح می‌دهم؛ فقط نگاه تبعیض‌آمیز و یکجانبه این سایت به سود پرسپولیس از نقاط ضعف آن است که ممکن است محاسنش را پوشش دهد. نیز اگر نگاه منفی به تیم سپاهان نداشت خیلی بهتر بود. (163838)