به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۰
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۱ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : ۲۱۱۰۰
احمد خاتمي: ما با دشمنانی وحشی طرف هستیم

آمریکا،فرانسه و آلمان تنها زبان‌خون‌را می‌فهمند

گروه سياسي: عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه "ما با دشمنانی وحشی طرف هستیم"، اظهار کرد: برای دشمنان ما هیچ قرارداد و ارزشی مطرح نیست و تنها زبان خون و اقتدار را می‌فهمند.
آمریکا،فرانسه و آلمان تنها زبان‌خون‌را می‌فهمند
سیداحمد خاتمی در مراسم دومین سالگرد شهادت شهدای غدیر و سردار حسن تهرانی‌مقدم که صبح امروز (سه‌شنبه) در حسینیه امام رضا(ع) برگزار شد، با بیان اینکه "جبهه‌ها جلوه صداقت هستند"، ادامه داد: جلوه صداقت در ایمان، در جبهه است؛ چراکه در جبهه‌ها هدف، شهادت نیست بلکه کسی که در جبهه‌ها شهید می‌شود در واقع برنده شده است. هدف در جبهه‌ها، نابودی دشمنان است.

وی در ادامه با اشاره به واحد‌های توپخانه‌ای و موشکی سپاه و بویژه نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: همه این دستاوردها از ذهن نورانی و ذهن زیارت عاشوراییِ شهید تهرانی‌مقدم برآمده است. همه این دستاوردها از ذهنی است که با زیارت عاشورا طراحی شده است. ذهنی که با زیارت عاشورا شکل گرفته است، طراح صنایع موشکی‌ای می‌شود که دشمنان را بر زمین می‌زند.

خاتمی همچنین با بیان اینکه "ما با دشمنانی وحشی طرف هستیم"، گفت: دشمنان ما دشمنانی نیستند که زبان تعامل سرشان شود. دشمنان به معنای واقعی، دشمنانی وحشی هستند که فقط زبان زور و قدرت را متوجه می‌شوند. تردید نداشته باشید چنانچه اقتدار ایران اسلامی وجود نداشت، بارها آمریکا به کشور ما حمله کرده بود و اگر اقتدار موشکی ما نبود، به تعبیر زیبای رهبری، اسرائیل به ایران حمله می‌کرد.

وی با بیان اینکه "موشک‌های 2000 کیلومتری ما کابوس همیشگی آنهاست"، به سخنان رهبری در فروردین سال جاری اشاره کرد و افزود: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند چنانچه رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، تلاویو با خاک یکسان می‌شود، با تدبیر عزیزانی همچون شهید حسن تهرانی‌مقدم است. ملت ایران نیز مدیون این عزیزان هستند.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه "دشمان ما به اندازه سرسوزنی به هیچ‌چیز پایبند نیستند"، اظهار کرد: ما با دشمنانی طرف هستیم که سرسوزنی به هیچ‌چیز پایبند نیستند و برای آنها هیچ قرارداد و ارزشی مطرح نیست و صهیونیست‌ها صاحب اختیار آنها هستند. وزرای خارجه کشورهای آمریکا، فرانسه و آلمان همه‌شان یک مقوله هستند و تنها زبان خون و اقتدار را می‌فهمند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه "راهبرد دفاعی نظام ما راهبردی بازدارنده است"، خاطرنشان کرد: هرچه اقتدار ما در این زمینه بیشتر شود، راهبرد بازدارندگی ما نیز افزایش می‌یابد. اکنون صنعت موشکی کشور ما که مایه افتخار است از هرگونه تعرض دشمن بازدارندگی می‌کند.