به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۴
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۳ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۲۲۵۰۰

بازگرداندن همه اموال‌دولتي از ساختمان‌لادن

گروه سیاسی: معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: همه اموال نهاد ریاست جمهوری پس از تخلیه ساختمان لادن به ریاست جمهوری بازگردانده شده است.
مرتضی بانک در گفت و گو با فارس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف اموالی که از نهاد ریاست جمهوری در ساختمان لادن قرار داشت چه می شود؟ گفت: تمامی اموالی که نهاد ریاست جمهوری پس از تخلیه این ساختمان،‌ به محل ریاست جمهوری بازگردانده شده است. وی تصریح کرد: هر وسیله ای که دارای برچسب اموال به اسم نهاد ریاست جمهوری است به جای دیگری جز نهاد منتقل نشده است.

معاون کل سرپرست در پاسخ به سوال دیگری درباره خبر مطرح شده مبنی بر «مفقود شدن 930 ساختمان دولتی» گفت: این موضوعات در شرایط کنونی مهم نیست و مذاکرات اهمیت بیشتری دارد. روز گذشته برخی رسانه ها از مفقود شدن 930 ساختمان دولتی در آمارهای مطرح شده،‌ خبر داده بودند. بر اساس ادعای این رسانه ها، حمید بقایی معاون اجرایی و سرپرست سابق نهاد ریاست جمهوری در نامه ای آمارهای ارائه شده درباره ساختمان های دولتی را مخدوش عنوان کرده گفته بود که تعداد ساختمان های اظهار شده دارای اختلاف 930 عددی است.

۱۳۹۲/۰۹/۰۳ ۲۰:۲۷
بابا چیکار دارید بذارید همونجا بمونه سرگرم بشه همه اون اموال هم نوش جونش دوباره بر میگرده هممونو بیچاره میکنه (176648)
۱۳۹۲/۰۹/۰۳ ۲۳:۳۵
بی خود کرده. باید محاکمه بشه (176857)
۱۳۹۲/۰۹/۰۳ ۲۱:۳۶
930 مهم نیست چطوربرای یه ساختمان لاله اینقدر انرزی گذاشتید ومصاحبه کردیدوغیره حالا 930تا مهم نیست (176711)
مدیرشایسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۳ ۲۳:۱۸
کجارفتن؟آخه برای مدیریت جهان جالازمه. (176827)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۳ ۲۳:۴۱
اینها انگار سیرمونی ندارن تو این 8سال کم خوردن ! وقتی که هم رفتن انگاری ارث باباشون که بردن و بین خودشون تقسیم کردن تو این مملکت دونفر پیدا نمیشه که قانون کشور و بر علیه شون استفاده کنه وحقشون و کف دستشون بزاره (176867)