به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۶/۱۸ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۲۳۰۶۷۳

امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارم

امید زیادی به کسب سهمیه المپیک دارم
گروه ورزشی: ناهید کیانی بازیکن تیم ملی تکواندوی کشورمان  درباره برگزاری اردوی تیم ملی در مهر ماه بیان کرد: به ما اعلام شد اول مهر ماه اردوی تیم ملی شروع خواهد شد. در حال حاضر تمرینات را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم. تمرینات من شامل تمرینات بدنسازی و تکنیک‌های تخصصی تکواندو است تا با آمادگی کامل به اردو اضافه شوم و بتوانم جزو نفراتی باشم که به مسابقات کسب سهمیه آسیایی اعزام می‌شوند.  

امید بالایی به کسب سهمیه المپیک دارم
او درباره احتمال اعزام خود به مسابقات کسب سهمیه المپیک بیان کرد: فعلا در مورد اعزام ۲ وزن گمانه زنی‌هایی شده، اما این اتفاق هنوز قطعی نشده است و در صورت قطعی شدن کادر فنی رسما اسامی را اعلام خواهد کرد. شخصا برای کسب سهمیه المپیک امید بالایی دارم،  چون در رقابت‌های قبلی کسب سهمیه اکثر رقبای من سهمیه المپیک را تصاحب کرده اند و این موضوع کار را برای ما راحت‌تر می‌کند. ما تمام تمرکز خود را روی تمرینات گذاشته ایم تا با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شویم.  کیانی گفت: هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری مسابقات کسب سهمیه اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد میزبان آمادگی کامل برای میزبانی را دارد با این حال هنوز فدراسیون جهانی تاریخی برای این بازی‌ها اعلام نکرده است.

تمرینات گروهی را به تمرینات انفرادی ترجیح می‌دهم
بازیکن تیم ملی درباره تمایل برخی بازیکنان به برگزاری تمرینات انفرادی عنوان کرد: به نظر من تکواندو ورزشی است که باید به صورت گروهی تمریناتش برگزار شود و حریف تمرینی‌ با شگرد‌های مختلف در اردو در دسترس باشد. این موضوع بسیار مفید و روی پیشرفت ورزشکار تاثیرگذار است. تمرینات انفرادی کمکی به ملی پوشان نمی کند. در ادوی تیم ملی همیشه بهترین‌ها حاضر می‌شوند و با حریفان و تکنیک های مختلف آشنا می‌شویم. این موضوع باعث پیشرفت ملی پوشان می‌شود.

زمان برای ملی پوشان کم است
هوگوپوش تیم ملی درباره برگزاری مقطعی اردوی ملی پوشان اظهار کرد: قرار است تمرینات ما متمرکز برگزار شود و درباره مقطعی برگزار شدن اردوی تیم ملی آقایان اطلاعی ندارم. امیدوارم اردوی ما به صورت مداوم باشد، چون مسابقات پیش رو بسیار مهم هستند و زمان کمی برای رسیدن به آمادگی کامل داریم. اینکه ورزشکار قرنطینه و سلامتی او در اردو تضمین شود اتفاق بسیار مهمی است. باید سرمایه‌های کشور در المپیک حفظ شود.کیانی در انتها اظهار کرد: امیدوارم اردو‌ها زودتر شروع شوند و بهترین نتیجه را بگیریم و اگر برای اعزام به مسابقات کسب سهمیه انتخاب شوم تمام تلاش خود را برای درخشش در این مسابقات می‌کنم.
مرجع : باشگاه خبرنگاران