به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۲۳۶۴۹

«آرش افشین» مجددا به فولاد بازگشت

گروه ورزشي: سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: در کل از عملکرد بازیکنانم راضی بودم اما از نتیجه راضی نیستم.
«آرش افشین» مجددا به فولاد بازگشت
حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و فولاد خوزستان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، گفت: بازی با توجه به شرایط تیم فجر قابل پیش بینی بود. همانطور که انتظار داشتیم فجر در 15 تا 20 دقیقه اول بازی موفق تر عمل کرد و موقعیت های خوب گلزنی هم داشت که با عملکرد خوب دفاع و دروازه بان ما نتیجه نگرفت. وی اضافه کرد: اما بعد از آن بازی به تعادل رسید و جز موقعیتی که در اواخر بازی تیم فجر بدست آورد، موقعیتی نداشت و تیم ما نیز موقعیت هایی داشت که بتواند برنده از زمین خارج شود.

فرکی کم دقتی بازیکن برزیلی فولاد خوزستان و بدشانسی را دلیل به ثمر نرسیدن موقعیت تک به تک این بازیکن در نیمه دوم بازی دانست و گفت: ما در تمرینات روی چنین موقعیت هایی کار کرده ایم. وی ابراز امیدواری کرد که در سایر بازیها با عملکرد بهتر بازیکنان، تیم فولاد خوزستان موقعیتش را در جدول تثبیت کند و گفت: زمین ورزشگاه حافظیه بهتر از قبل شده و در نتیجه بازی تاثیری نداشت و فکر کنم اگر با همین شرایط باقی بماند، سایر مربیان نیز راضی باشند.

فرکی همچنین درباره وضعیت بازگشت آرش افشین گفت: کار انتقال آرش افشین نهایی شده و انشاالله در بازی بعد این بازیکن را همراه تیم خواهیم داشت.