به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۲۴۳۳۹۳

پومپئو: از همه ابزارها علیه ایران استفاده می‌کنیم

پومپئو: از همه ابزارها علیه ایران استفاده می‌کنیم
گروه سیاسی: وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد که ایالات متحده از همه ابزار های تحریم برای جلوگیری از پیشرفت برنامه موشکی ایران استفاده خواهد کرد.
مایک پومپئو در بیانیه خود به تحریم‌های جدیدی علیه چهار شرکت روسیه و چین، مرتبط با برنامه موشکی ایران اشاره کرد.وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه ای این چهار شرکت را متهم کرد که « فناوری و اقلام حساس به برنامه موشکی ایران» انتقال داده‌اند و به همین خاطر به مدت دو سال با محدودیت برای صادرات به آمریکا روبه رو می‌شوند.
این تحریم‌ها روز چهارشنبه علیه شرکت های چینی و شرکت‌های روسی اعمال شدند.مایک پومپئو تاکید کرده است، ایالات متحده این چهار نهاد روسی و چینی را به دلیل حمایت از برنامه موشکی ایران، که یک نگرانی عمده برای اشاعه تسلیحات کشتار جمعی است، تحریم کرد.وزیر امور خارجه آمریکا تصریح کرده است؛ ما همچنان به استفاده از همه ابزارهای تحریمی خود را برای جلوگیری از پیشرفت ظرفیت برنامه موشکی ایران ادامه می دهیم.
برچسب ها: آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها