به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۲۴۷۴۳۳

شکل تیمی سپاهان را حفظ می‌کنیم

شکل تیمی سپاهان را حفظ می‌کنیم
گروه ورزشی: سرمربی تیم والیبال سپاهان با تاکید بر اینکه نیاز به جذب بازیکنی ندارد، گفت: فقط برای کمک به بازیکنان در پست دریافت کننده مذاکراتی با چند بازیکن داشته ایم.کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برای دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان ایران تصمیم گرفت که بنا به درخواست اکثریت باشگاه‌ها، برگزاری رقابت‌ها به صورت متمرکز در تهران باشد. بر این اساس، دور برگشت مرحله مقدماتی، از هشتم دی‌ماه با ورود تیم‌ها به تهران آغاز می‌شود و مسابقات هفته نخست دور برگشت مرحله مقدماتی، روز سه‌شنبه نهم دی‌ماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون برگزار خواهد شد.رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال سپاهان درباره تصمیم فدراسیون والیبال و برگزاری دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر به صورت متمرکز در تهران گفت: در شرایطی قرار داریم که بیشتر تیم‌ها با این شیوه موافق هستند. صحبت ما این بود که چند باشگاه در این شیوه بیشتر ذی‌نفع هستند؛ از نظر اسکان، مسافرت و سایر هزینه‌ها، چند تیم شرایط آسان‌تری دارند و عدالتی که باید حاکم نبود. به هر حال تصمیم گرفته شده و ما نیز به آن احترام می‌گذاریم.سرمربی تیم والیبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا در ازای استفاده از ویدئوچک، هزینه‌ای قرار است از تیم‌ها دریافت شود یا خیر؟ گفت: خوشبختانه قرار نیست هزینه‌ای پرداخت شود. نگرش کمیته مسابقات و شخص داورزنی درباره استفاده از ویدئوچک مثبت است. در دور برگشت رقابت‌ها با توجه به اهمیت مسابقات، استفاده از ویدئوچک تأثیرگذار است و هر تیمی که شایسته است، نتیجه خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: اشتباهات داوری دیگر تأثیرگذار نخواهد بود. تصمیم فدراسیون این است که حواشی را کاهش دهد. برخی از اشتباهات سهوی داوری، منجر به حواشی می‌شد و این مسئله باعث بروز تنش شد. مطمئناً با استفاده از ویدئوچک، آرامش بازخواهد گشت.محمدی‌راد در ادامه اظهار داشت: یک بحث درباره انجام شیوه متمرکز در تهران و به میزبانی دو سالن پیش می‌آید و آن این است که با توجه به حضور ۱۴ تیم در رقابت‌ها، ۷ بازی انجام می‌شود و قاعدتاً باید شاهد برگزاری ۴ دیدار در یک سالن باشیم و ممکن است از این بابت در زمانبندی مسابقات دچار مشکل شویم؛ این کار را سخت می‌کند. باید دید چه تدبیری در این زمینه اندیشیده خواهد شد.وی درباره جذب یا جدایی بازیکن در نیم فصل دوم مسابقات از تیم سپاهان گفت: از روز شنبه تمرینات را آغاز کرده‌ایم و طبق برنامه پیش می‌رویم تا زمانی که عازم تهران شویم. به جای مجتبی میرزاجانپور، با توجه به آسیب‌دیدگی‌اش، به دنبال مذاکره با چند گزینه بوده‌ایم تا در پست دریافت‌کننده، یک بازیکن در اختیار بگیریم؛ هنوز قطعی نشده و در زمان قطعی شدن این موضوع، اعلام خواهیم کرد.سرمربی تیم والیبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که صحبت‌هایی که مبنی بر حضور امین اسماعیل‌نژاد در این باشگاه بود آیا مذاکرات را تایید می‌کنید؟ گفت: امین اسماعیل‌نژاد و باشگاه سپاهان هر دو حرفه‌ای و به این موضوع واقف هستند که اسماعیل‌نژاد با باشگاه سایپا قرارداد دارد. این صحبت‌ها شایعه‌ای بیش نبود و ما صحبت یا مذاکره با این فرد نداشته‌ایم.

محمدی‌راد تأکید کرد: نمی‌دانم چرا صحبت‌های زیادی مبنی بر حضور برخی از بازیکنان در تیم سپاهان می‌شود؟ باید این را بگویم که به هیچ بازیکنی در هیچ پستی نیاز نداریم. شکل تیمی سپاهان خوب است و به دنبال این هستیم که روند تیم را حفظ کنیم. درباره جذب بازیکن در پست دریافت‌کننده هم دلیل این است که بنا به مصدومیت مجتبی میرزاجانپور، فشاری به سایر بازیکنان وارد نشود و درواقع ما کمبود خود را در این پست جبران کنیم. از عملکرد همه بازیکنان راضی هستیم. آنها در این چند ماه گذشته زحمات زیادی برای تیم کشیده‌اند و دوست نداریم شکل تیم را به هم بریزیم. حق بازیکنان است که در این شرایط تعیین‌کننده در کنار تیم حضور داشته باشند.سرمربی تیم والیبال سپاهان در پایان گفت: امیدوارم دور برگشت مسابقات در زمان مناسب به پایان برسد. مرحله پلی‌آف بسیار تعیین‌کننده است که در اسفند ماه به خوبی و با کیفیت مناسبی به اتمام برسد و لیگ خروجی داشته باشد. همانطور که می‌دانید سال گذشته رقابت‌ها نیمه‌کاره رها شد و این زیبنده جایگاه والیبال ایران نبود. امیدوارم امسال شاهد اتمام رقابت‌ها و خروجی آن باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها