به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۷ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۲۵۱۶۱
معاون پارلمانی رییس‌جمهور: غيرمتعارف است

320 سوال در 3 ماه از وزيران دولت روحاني!

گروه سياسي: معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون در طی سه ماه گذشته، 320 سوال از سوی نمایندگان مجلس از وزرای دولت تدبیر و امید پرسیده شده است که این تعداد سوال غیرمتعارف است.
320 سوال در 3 ماه از وزيران دولت روحاني!
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مجید انصاری در حاشیه نشست معاونان پارلمانی دستگاه‌های اجرایی که در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شده بود، با بیان این‌که عوامل گوناگونی در این موضوع تاثیرگذار بوده است، گفت: از سویی دولت تازه فعالیت خود را آغاز کرده و تعدادی از معاونین پارلمانی دستگاه‌های اجرایی مشخص نشده بودند و از سوی دیگر شاید برخی از آنها نیز فعالیت جدی نداشته‌اند. وی همچنین گفت: اکثر سوالاتی که از سوی نمایندگان مجلس از وزرا پرسیده شده، سوالاتی بوده که در چارچوب وظایف و اختیارات وزیر نبوده است. انصاری همچنین با بیان این‌که درخصوص ساماندهی و ارتباطات مستمر با معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها اقدامات جدیدی آغاز کرده‌ایم، گفت: برگزاری جلسات مشترک و رایزنی با معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از جمله نمونه این اقدامات است.

وی همچنین گفت: معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی را برحسب وظایفشان به چند گروه تقسیم کرده‌ایم و وزارتخانه‌هایی که حوزه فعالیت‌های آنها به یکدیگر نزدیک است، در یک گروه قرار دارند و کمیته‌ای از معاونین پارلمانی در این حوزه‌ها تشکیل شده که تحت یک عنوان مشترک فعالیت می‌کنند. وی با اشاره به اهمیت هم‌افزایی معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها و همکاری آنها با یکدیگر گفت: برنامه‌ای را تنظیم کرده‌ایم که حضور معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در مجلس را با کمک هیات رییسه مجلس کنترل دقیق کنیم. از جمله حضور میزان آنها در جلسات علنی مجلس، کمیسیون‌های تخصصی مجلس و دفتر دولت در مجلس. وی تصریح کرد: میزان حضور معاونین پارلمانی دستگاه‌ها و وزارتخانه در مجلس را به وزرا به صورت منظم گزارش خواهیم داد و هرچند وقت یک بار به رییس جمهور گزارش خواهیم داد.

فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۷ ۱۹:۰۲
اشکال ندارد! ماهیت دروغ 8 سال نابودی منابع ملی را اثبات می کند حاج آقا! (189335)
۱۳۹۲/۰۹/۲۷ ۱۹:۰۸
آقای انصاری بیشتر سوالات سوالات الکی است که فقط وقت وزرا رو میگیره
مثلااینکه چرا از دکتر میلی منفرداستفاده کردین یا چرا درباره فیسبوک اون حرفها رو زدید (189343)
۱۳۹۲/۰۹/۲۷ ۱۹:۴۱
اخه خیلی سئوال داشتند ولی توفیق نشد آنرا در دولت نهم و دهم بپرسن که حالا توفیقش نصیب برادران اصول گرا شد ه است ! و درحال به مقصد رساندن بار مسئولیت نمایندگی هستند (189356)
۱۳۹۲/۰۹/۲۷ ۲۱:۱۴
فاتحه اين مجلس را كه از ملت عقب است رابايد خواند. (189404)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۷ ۲۱:۳۴
باسلام من مات و مبهوت موندم چرا روسای دانشگاه ها هنوز عوض نمیشن به کندی چرا ریس دانشگاه ارومیه طبق گزارش سازمان بازرسی 72 تخلف و استخدامهای فامیلی اختلاس و گماردن فامیلاش در معاونتها دانشکده ها و حدود 50 نفر آوردن دانشگاه رو پادگان کرده همه خودین هر کی اعتراضی کنه شوت میشه...به دادمون برسین...لطفا آقای دکتر فرجی داناااا...... (189414)