به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۲۵۲۱۹۱

جنجالی ترین طلاق ها در دنیای هالیوودی ها

جنجالی ترین طلاق ها در دنیای هالیوودی ها
گروه فرهنگی: معقوله طلاق به خودی خود سخت است، اما گذر از این مسئله در حالی که فرد مشهوری هستید و عده زیادی به شما نگاه می‌کنند شرایط را سخت‌تر می‌کند. در سال‌های اخیر در هالیوود طلاق‌های عجیب و غریب و جنجالی صورت گرفته است.مواردی از آن‌ها به دادگاه کشیده شدند و برخی از ان‌ها نیز با اتهاماتی که دو بازیگر به یکدیگر زدند جنجال ساز شده است. در اکثر این موارد نیز تمامی شرایط به این منجر می‌شود که طرفداران باید طرف یکی از این بازیگران را بگیرند و تلاش کنند که طرف مقابل را مقصر نشان بدهند و او را سرزنش کنند. در اینجا بدترین موارد از طلاق هالیوودی را می‌بینید.

دنیس ریچاد و چارلی شین
دنیس ریچارد بازیگر فیلم «جنگاوران اخترناو» پس از ۴ سال زندگی مشترک با چارلی شین، در سال ۲۰۰۶ درخواست جدایی می‌دهد. آن‌ها دو فرزند داشتند و ریچارد مدعی می‌شود که شین پارانویا به همین دلیل نمی‌گذارد که بچه هایشان واکسینه شوند. شین نیز همسر خود را فحاشی متهم کرد. همچنین در آن زمان گفته می‌شود که چارلی شین به مواد مخدر اعتیاد دارد. به دلیل دادگاه‌هایی که برگزار شد جدایی این دو نفر مدت زیادی طول کشید.

آمبر هرد و جانی دپ
زندگی مشترک جانی دپ و آمبر هرد در چند سال گذشته جنجال‌های زیادی داشته و امسال نیز یک دادگاه با حضور آن‌ها برای بررسی شکایت جانی دپ از مجله انگلیسی سان برگزار شد. مدت‌ها پیش عکسی از سوی آمبر هرد با یک کبودی روی صورتش منتشر شده بود که گفته شد جانی دپ عامل آن بوده است. بعد از آن هم مدارکی منتشر شد که هرد به دست جانی دپ را بریده است. این ماجرا‌ها تاکنون دامن جانی دپ را گرفته و او مجبور شد که از بازی در فیلم «جانوران شگفت انگیز» کناره گیری کند.

جنیفر آنیستون و برد پیت
پیت و آنیستون پنج سال بعد از آنکه ازدواج کردند از یکدیگر جدا شدند. در آن زمان شایعاتی نیز از خیانت دو طرف به یکدیگر منتشر شده بود و چند ماه بعد برد پیت در فیلم سینمایی «آقا و خانم اسمیت» با آنجلینا جولی آشنا شد. پیت با آنجلینا جولی ازدواج می‌کند، اما این رابطه نیز که در سال ۲۰۱۴ آغاز می‌شود بعد از ۵ سال به پایان می‌رسد.

تام کروز و کیتی هلمز
وقتی که هلمز درخواست جدایی را داده بود، این زوج پنج سال زندگی مشترک داشتند و حاصل آن هم یک دختر بود. این طلاق برای تام کروز بسیار غیر منتظره بود. ایندو نفر خیلی زود از هم جدا شدند و در رسانه‌ها خبرساز نشدند. اما چیزیکه این جدایی را جنجالی کرد این بود که تام کروز به دلیل ادعای رسانه بائر که گفته بود او دخترش را ترک کرده است شکایت کرد و این رسانه را ملزم به پرداخت ۵۰ میلیون دلار به دلیل این اتهام دانست.

مدونا و شان پن
فقط سه سال از ازدواج این زوج می‌گذشت که مدونا در سال ۱۹۸۹ درخواست طلاق می‌دهد. گفته می‌شد این دو نفر رابطه خشونت باری با هم داشته اند، اما مدونا در دادگاه تایید کرد با وجود آنکه شان پن خیلی زود و به شدت عصابی می‌شده است، اما هرگز او را کتک نزده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها