به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۶۷۷۴۸

استیون اسپیلبرگ به «باشگاه قتل» وارد شد

استیون اسپیلبرگ به «باشگاه قتل» وارد شد
گروه ورزشی:درام دلهره آور و هیجانی «باشگاه قتل پنج شنبه» به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ در شرکت فیلمسازی آمبلین او جلوی دوربین می‌رود.به گزارش صبا، اسپیلبرگ این فیلم پرتنش معمایی را با همکاری شبکه نتفلیکس تولید خواهد کرد.
 
اگر چه پسر طلایی هالیوود تهیه کننده و مدیر اجرایی تولید باشگاه قتل پنج شنبه است، اما کارگردانی آنرا انجام نخواهد داد.برای کارگردانی فیلم کریس کلمبوس فیلمساز مطرح هالیوودی انتخاب شده که از دوستان صمیمی اسپیلبرگ هم به حساب می آید.

او در کارنامه اش کارگردانی بلاک باسترهای پرسروصدایی هم چون «تنها در خانه» مککالی کالکین و «هری پاتر» ها را دارد.تاکنون چهره های کلاسیکی چون هلن میرن، پیرس برازنان جیمزباند سابق سینما و بن کینگزلی برای حضور در سه نقش اصلی فیلم انتخاب شده‌اند.

داستان فیلم دارای چهار کاراکتر محوری است که اسپیلبرگ و همکارانش هم اکنون به دنبال بازیگر مطرح دیگری برای ایفای این نقش هستند.فیلمنامه اقتباسی باشگاه قتل پنج شنبه را خود کلمبوس براساس داستان نول پرخواننده ای از ریچارد اوزمان به همین نام می نویسد.

این داستان درباره چهار دوست صمیمی است که در دوران بازنشستگی خود دارند و عاشق ماجراجویی های شگفت انگیز هستند.آنها روزگار را با حل پرونده های حل شده قدیمی جنایت می گذرانند و باور دارند که مشغول بازخوانی این پرونده ها هستند.

اما زمانی که یک جسد در نزدیکی محل اقامت آنها پیدا می شود، روحیه کارآگاهی این چهار دوست گل کرده و تصمیم می گیرند در عالم واقعیت این ماجرای عجیب و غریب و پیچیده را حل کنند.این چهار دوست حالا باید نشان دهند در عالم واقعیت توانایی حل اولین پرونده جنایی شان را دارند.
 
نول اوزمان اولین بار سال ۲۰۰۲ روی پیشخوان کتابفروشی ها قرار گرفت و بلافاصله تبدیل به یکی از آثار ادبی موفق روز شد و در فهرست بالای ده کتاب پرخواننده هفته قرار گرفت.ناشران نول اخیرا بحث فروش امتیاز تبدیل داستان آن به فیلمی سینمایی را مطرح کردند و اسپیلبرگ توانست در رقابتی نفس گیر با چند کمپانی بزرگ فیلمسازی، این امتیاز را خریداری کند. اطلاعی از میزان رقمی که او برای این کار پرداخت کرده، در دست نیست. اما گفته می شود امتیار برگردان سینمایی این داستان، به رقم کلانی فروخته شده است.زمانی برای شروع کار فیلمبرداری باشگاه قتل پنج شنبه تعیین نشده است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها