به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۲۵۲۲۳۵

نعمتی: خیلی زود به صدر جدول می‌رسیم

نعمتی: خیلی زود به صدر جدول می‌رسیم
گروه ورزشی: وینگر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی‌ها برای ما حاشیه می‌سازند ولی ما کاری به این مسائل نداریم و تمرکزمان فقط روی بازی‌های خودمان است.سیامک نعمتی معتقد است برد مقابل فولاد استارت پیروزی‌های پرسپولیس است و با توجه به دو بازی عقب افتاده این تیم رسیدن به صدر جدول و نزدیک شدن به استقلال دور از دسترس نیست. با سیامک در خصوص شرایط پرسپولیس بعد از برد ارزشمند مقابل فولاد گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بازی با فولاد چطور بود؟
فکر می‌کنم آنهایی که بازی را دیدند لذت بردند. فولاد تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد آنها سخت می‌بازند ولی ما فقط به برد فکر می‌کردیم و خداراشکر به این مهم رسیدیم. بعد از ۴ تساوی و از دست دادن ٨ امتیاز نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی با فولاد داشتیم و به نظرم مستحق پیروزی هم بودیم.

در یک صحنه برخوردی با مهاجم حریف داشتی و فولادی‌ها معتقد بودند داور باید پنالتی می‌گرفت. نظر تو چیست؟
یک برخورد عادی بود و من زودتر به توپ رسیدم و مهاجم فولاد روی من خراب شد. همان‌طور که کارشناسان گفتند اصلاً خطا نکردم و تصمیم داور درست بود.

کلاً داوری چطور بود؟
نمی‌خواهم خیلی راجع‌ به داوری صحبت کنم ولی همه دیدند که اصلاً مدافع ما هند نکرد و پنالتی فولاد اشتباه بود. همین تصمیمات اشتباه داور باعث شد تنش در بازی ایجاد شود و به‌نوعی کنترل بازی از دست داور خارج شد. کنعانی هم بنده خدا حق داشت عصبانی شود و هرچه قسم خورد فایده‌ای نداشت.

شرایط پرسپولیس را در ادامه راه چطور می‌بینی؟
خیلی‌ها برای ما حاشیه می‌سازند ولی ما کاری به این مسائل نداریم و تمرکزمان فقط روی بازی‌های خودمان است. این حواشی ما را قوی‌تر می‌کند و انگیزه ما بیشتر می‌شود. به نظرم شرایط ما در جدول خوب است و دو بازی هم کمتر انجام دادیم. همه سعی خودمان را می‌کنیم با برد در این دو دیدار به صدر جدول نزدیک شویم. شک نکنید این اتفاق می‌افتد و ما امسال هم مدعی جدی قهرمانی هستیم.

گفته می‌شود شاید از نیم‌فصل دوم اجازه حضور محدود هواداران داده شود. نظرت در این مورد چیست؟
واقعاً بزرگ‌ترین مشکل ما غیبت هواداران‌مان است. بدون آنها انگار یک چیزی کم داریم. خیلی دل‌مان برای حضور هواداران تنگ شده و امیدوارم شرایط طوری شود که بتوانیم آنها را کنارمان در ورزشگاه داشته باشیم هرچند الان هم انرژی مثبتی که از راه دور به ما می‌دهند را حس می‌کنیم.

بعضی‌ها معتقدند کارایی تو در جلوی زمین بیشتر از خط دفاعی است. نظر خودت چیست؟
کادر فنی تصمیم می‌گیرد من در کدام پست بازی کنم و من هم تابع دستورات آنها هستم. در هر دو پست سابقه بازی دارم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
مرجع : خبر ورزشی
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها