به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۲۵۶۳۳۴

با تکیه بر دانش بومی موفقیت امکان‌پذیر است

با تکیه بر دانش بومی موفقیت امکان‌پذیر است
گروه کسب و کار: مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت بتن برش تهران و رئیس هیت مدیره شرکتهای گروه عمرانی بی بی تی در گفت و گو با «بهارنیوز» در خصوص حوزه فعالیت این گروه عمرانی اظهار داشت: گروه عمرانی بی بی تی با هدف ایجاد تمایز در تعهدات و ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و ایجاد حس ارزشمند اعتماد در مشتریان و رضایتمندی و تمرکز بر پایه نگرش به برند بعنوان ماهیت استراتژیک برای گروه، تشکیل و یک دهه قبل کار خود را آغاز کرد.

احمد جهانیان افزود: این گروه عمرانی برای توسعه حوزه ارائه خدمات و سرمایه گذاری بویژه در ابعاد ملی و بین‌المللی، بمنظور بهره مندی از مزایای مرتبط با شرکتهای هلدینگ، از جمله استفاده از منابع و منافع وتوانمندیهای مشترک شرکتها، هم افزایی، کاهش ریسک و ... اقدام به تاسیس شرکت مادر بنام شرکت تهران استن و شرکتهای زیر مجموعه نموده است.

وی همچنین بیان کرد: شرکت بتن برش تهران یکی از شرکتهای زیر مجموعه گروه عمرانی بی.بی.تی می باشد که از بدو تاسیس (بصورت رسمی) در سال1386 تحت شماره 314277 در اداره کل ثبت شرکتها واحد تهران، بعنوان یکی از شرکتهای مطرح در صنایع ساختمان، طیف گسترده‌ای از خدمات رابه صنایع ساختمان ارائه داده و در عمده‌ای از طرحهای عمرانی در سطح کشور بعنوان طراح و مجری پروژه های مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای وبرش بتن توفیق حضور و خدمت رسانی داشته است. شرکت بتن برش تهران بابکارگیری جدیدترین تکنولوژی، دستگاه‌های پیشرفته(حرفه ای)، نیروی اجرائی متخصص، اجناس مصرفی اورجینال، تیم مهندسی مجرب و تحقیقات مستمر بر روی ایده های نو در بخش تحقیقات و توسعه در فرایند طرح و اجرا، این اطمینان را می دهد که استانداردهای کیفی این شرکت دارای بیشترین دقت می‌باشد و برترین خدمات اجرائی را مطابق با مدرترین روش‌ها و متدهای روز دنیا در جهت رضایت کامل مشتریان محترم ارائه می‌نماید.

این فعال حوزه ساخت وساز در عین حال در خصوص زمینه فعالیت این گروه نیز اظهار داشت: زمینه اصلی فعالیت شرکت، برش بتن مسلح به روشهای مختلف و مقاوم‌سازی سازه و بهسازی لرزه‌ای ساختمانهای موجود است. همچنین، محاسبات، طراحی و اجرای پروژه های مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای؛ برش بتن مسلح با دستگاههای wall saw,wire saw.floor saw؛ کرگیری بتن مسلح جهت عبور لوله های تاسیساتی و ایجاد بازشوها؛مقاوم‌سازی بااستفاده از الیاف frp؛ مقاوم سازی با استفاده از ژاکت بتنی، ژاکت فلزی، افزودن دیوار برشی و محاسبات، طراحی و نصب Base Plate بوسیله انکرهای مکانیکی و شیمیایی (و کاشت میلگرد)، دیگر فعالیت های این گروه محسوب می‌شود.

جهانیان متذکر شد: شرکت بتن برش تهران گواهینامه صلاحیت پیمانکاری در زمینه ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و گواهینامه های استانداردهای بین المللی ISO 9001 (مدیریت کیفیت) و ISO 10004 (رضایت مندی مشتریان) و ISO10006 (مدیریت پروژه) و ISO 14001 (مدیریت محیط زیست) و ISO 18001 (مدیریت بهداشت و ایمنی و IMS وHSE-MS (مدیریت کیفیت، محیط زیست و ایمنی) را از کمپانی های معتبر در زمینه های تخصصی طراحی و اجرای مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای و برش بتن جهت ارتقاء کیفیت خدمات و عملکرد شرکت اخذ نموده است. شرکت بتن برش تهران توفیق حضور و فعالیت در عمده ای از پروژه های عمرانی ملیکشور از جمله پروژه های متعدد قطار شهری،نیروگاه های اتمی، نیروگاه های برق، سدها، بیمارستان ها، مدارس، مسکن مهر،مجتمع های تجاری و اداری، هتلها، برج های مسکونی، دانشگاه ها، فرودگاه ها و ... داشته است.

رئیس هیت مدیره شرکت های گروه عمرانی بی بی تی در پایان گفت: این گروه توانسته است با تکیه بر توانایی‌های بومی خود، در سطح ملی پروژه‌هایی چون، ایستگاه قطار شهری شریعتی و احسان و توقفگاه احسان شیراز، نیروگاه اتمی آب سنگین تهران، سد میانه، بیمارستان های بقیه الله و ولیعصر و کسری، مجتمع های تجاری ایران مال و آوا سنتر و آریو و فراز لاله‌زار، نیروگاه برق سیکل ترکیبی دماوند و کاسپین نوشهر،ساختمان پلاسکو، مسکن مهر گیلاوند و واوان و صفادشت و رباط کریم، فرودگاه مهرآباد و امام خمینی و ... را در داخل و برخی از پروژه‌های عمرانی در کشورهای همسایه به ثمر برساند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها