به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۲۵۹۶۰۷

برای سفرهای نوروزی برنامه‌ریزی نکنید

برای سفرهای نوروزی برنامه‌ریزی نکنید
گروه جامعه: معاون کل وزیر بهداشت با بیان اینکه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، گفت: فعلاً برنامه‌ریزی جدی برای سفرهای نوروزی نداشته باشید.ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت گفت: در نوروز گذشته سفری انجام نشد و میزان تحرک خیلی از افراد جامعه کم بود، اما در کل تغییری محسوسی وجود نداشت، چون برخی‌ها به پروتکل‌ها پایبند نبودند.وی با بیان اینکه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، افزود: سفر به شهرهای زرد در استان‌های مسافرپذیر (استان‌های شمالی، مشهد، اصفهان و شیراز) هم ممنوع است.

حریرچی گفت: مسافرپذیری در هتل‌های برخی شهرهای با وضع خوب کرونایی هم اگر مجوز داشته باشند با ۵۰ درصد ظرفیت امکانپذیر است.معاون‌کل وزارت بهداشت افزود: در کرونای معمولی دو هفته زمان نیاز بود تا بیشتر جامعه درگیر ویروس شود اما در ویروس جهش‌یافته این زمان خیلی کمتر است و مثل قبل دو هفته طول نمی‌کشد.
حریرچی گفت: شیوع کرونا در خوزستان ما را نگران کرده است.وی افزود: فعلاً برنامه‌ریزی جدی برای سفرهای نوروزی نداشته باشید.معاون‌کل وزارت بهداشت ادامه داد: وضعیت کشور به جز خوزستان کاهشی اما شکننده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها