به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۲۶۱۲۸۴

تور کیش از تهران؛ نکات لازم برای کیش گردی

گروه گردشگری: تور کیش از تهران از محبوب ترین تورهای سیاحتی نزد پایتخت نشینان است که همواره با تقاضا و عرضه بالایی روبرو است، این تور در تمام ایام سال از سوی آژانس های مسافرتی و سایت های گردشگری برگزار می شود و از نظر قیمت و خدمات از تنوع بالایی برخوردار است.
تور کیش از تهران؛ نکات لازم برای کیش گردی
برای داشتن تجربه ای بهتر از سفر به کیش لازم است پیش از سفر با جاذبه ها، تفریحات، مراکز خرید، اقامتگاه ها و دیگر مراکز مهم این جزیره آشنا شوید. همچنین بهتر است که برای رزرو بهترین تور کیش راهنمایی های لازم را دریافت کنید. در این مطلب اطلاعات لازم برای یک کیش گردی دوست داشتنی  را به شما ارائه خواهیم کرد.

کیش؛ جزیره ای پر قدمت در دل خلیج فارس
کیش از قدیمی ترین جزایر خلیج فارس است که سال هاست در لیست یکی از بهترین و اصلی ترین قطب های توریستی کشور قرار گرفته. وسعت این شهر حدود 90 کیلومتر مربع است و در همین وسعت انواع جاذبه های تفریحی، تجاری، سیاحتی را جای داده است. با توجه به انواع جاذبه های موجود در این جزیره، مسافران می توانند فرصت های متنوعی را در اختیار داشته باشند. فرصت هایی چون انجام مهیج ترین تفریحات دریایی و غیر دریایی، بازدید از مناطق و مناظر بکر طبیعی، خرید از بازارهایی لوکس با برندهای معتبر، قدم گذاشتن در دل بناهای تاریخی و حضور در مفرح ترین جنگ های شبانه. با توجه به تعدد جاذبه های این جزیره بهتر است پیش از سفر برنامه ریزی های لازم را انجام داده و لیستی از تفریحات و جاذبه های دوست داشتنی خود تهیه نمایید تا کیش را با خاطراتی بهتر تجربه کنید.

کیش و تفریحات جذاب

تفریحات کیش
کیش جزیره تفریحات خاص و دوست داشتنی است. تفریحاتی که شما را در دل آب رها می کند، در اوج آسمان به پرواز در می آورد، از ارتفاعی بلند پرت می کند و به طور کلی مأموریت دارند تا شما را با هیجانی فوق العاده روبرو سازند. شما در این جزیره تفریحاتی متناسب با علاقه خود را انتخاب می کنید چرا که کیش متناسب با هر سلیقه و هماهنگ با هر سن و سالی تفریحاتی خاص را پیشکش مسافران می کند. اگر عاشق سرعت و هیجان هستید می توانید سراغ قایق دیوانه را بگیرید که شما را با سرعتی که فقط مخصوص خود اوست روی آب های خلیج فارس دور می دهد. اگر می خواهید کمی ترس را تجربه کنید می توانید قلعه وحشت را انتخاب کنید و آیتم هایی از تعقیب و گریز را پشت سر بگذارید. اگر هوس دل به دریا زدن دارید اسکوتر زیردریایی برای شماست و اگر می خواهید چون پرنده ای کیش را زیر پر داشته باشید بلیط پاراسل را تهیه کنید. جالب است بدانید اهالی شهرهای شمالی که خود در کنار دریا زندگی می کنند نیز علاقه بسیاری به تفریحات دریایی این جزیره دارند و به همین سبب است که رزرو تور کیش از ساری همواره پر مخاطب است. با توجه به محبوبیت تفریحات کیش در نزد گردشگران بسیاری از سایت های گردشگری اکنون انواع تسهیلات و تخفیفات تفریحی را در خدمات خود گنجانده اند.

انواع جاذبه های پیش رو در جزیره کیش
کیش جاذبه هایی متنوع را در خود جای داده که هر کدام برای خود دنیایی دارند. کیش مقصدی بین المللی است و به همین سبب روز به روز بر امکانات آن افزوده می شود. هر چه از زمان معرفی کیش به عنوان یکی از مراکز گردشگری ایران به این سو می آییم، این جزیره چهره لوکس تری به خود می گیرد و با دنیای معاصر هماهنگ تر می شود. اکنون کیش پر از ساختمان هایی بلند و مجلل است که گاه با عنوان مراکز خرید و گاه به نام اقامتگاه قد علم کرده اند و با فراهم آوردن انواع امکانات تفریحی و معماری های خاص،  خود را در لیست جاذبه های کیش جا زده اند. اما مدرنیته با تمام سرعتش نتواسته رد پای سنت را از این منطقه حذف کند و شما اکنون می توانید شاهد بناهایی باشید که قدمت آنها به هزاران سال پیش برمی گردد و از مردمانی حکایت دارد که پیش از ما زندگی را به شیوه خود تجربه کرده اند. شهر زیر زمینی کاریز کیش با 2500 سال قدمت و شهر باستانی حریره با انواع سازه های کهن، دو قله بزرگ معماری اصیل ایرانی در این منطقه هستند که شما را به دیدن خود فرا می خوانند. کشتی یونانی، مجموعه درخت سبز، اسکله تفریحی، دلفیناریوم، باغ پرندگان و ساحل مرجان از دیگر جاذبه های پر بازدید جزیره کیش هستندکه همگی با رزرو تور کیش پیش روی شما قرار می گیرند.

اقامتگاه های کیش؛ از لاکچری تا ارزان قیمت

تور کیش لاکچری تهران
همانطور که می دانید بخشی از کیفیت سفر شما مربوط به اقامتگاهی است که انتخاب می کنید. در کیش اقامتگاه های متنوعی احداث شده اند که هر کدام با داشتن ویژگی هایی خاص برای گروهی از مسافران قابل استفاده هستند. اگر به دنبال اقامتگاه های لاکچری هستید می توانید روی هتل ترنج دست بگذارید. اقامتگاهی که عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه را از آن خود کرده و شما را به اقامت روی آب های زلال خلیج فارس دعوت می کند. انتخاب دیگر شما می تواند هتل داریوش باشد که با طراحی خاص خود در کیش مشهور شده. این هتل با سازه هایی سنتی که الهام گرفته از ایران باستان و بناهای دوره هخامنشیان است به شما اقامت در فضایی متفاوت را پیشنهاد می دهد. یکی دیگر از گزینه های شما هتل مارینا پارک کیش است که انواع امکانات و خدمات تفریحی را در خود جای داده تا اقامتی همراه با شادی و نشاط را نصیب تان کند.
این سخنان نباید این تصور را در ذهن شما ایجاد کند که تمام هتل های کیش لوکس و گران قیمت هستند. نه! کیش مقصدی است برای همه و هتل هایی دارد متناسب با تمام مسافران. در این شهر به همان اندازه که اقامتگاه لوکس می بینید، می توانید سوئیت ها و هتل های ارزان قیمت را  نیز مشاهده کنید که پیشنهاد سفری اقتصادی به شما می دهند. از آنجا که برخی از افراد تمام زمان خود را در مراکز تفریحی سپری می کنند و هتل را تنها برای خواب می خواهند،  این اقامتگاه ها نیز می توانند گزینه های خوبی برای رزرو تور کیش باشند. از هتل های ارزان قیمت کیش می توان به هتل فانوس و هتل پانیذ اشاره کرد که در لیست تور کیش ارزان قیمت قرار گرفته اند.

چه زمان تور کیش را ارزان تر رزرو کنیم؟
از آنجا که یکی از مسائل اساسی مسافران برای سفر به کیش هزینه های بالاست، امروزه انواع تورهای ارزان قیمت نیز از سوی سایت های گردشگری عرضه می شود. برای کاهش هزینه های تور خود بیش از همه باید از عواملی که قیمت تور را تعیین می کنند مطلع باشیم. شیوه سفر (زمینی/ هوایی)، کیفیت ایرلاین، مدت زمان اقامت،  کیفیت اقامتگاه، زمان سفر و خدمات تور از جمله عواملی هستند که روی هم رفته قیمت تور را تعیین می کنند. بنابراین مسافران می توانند با انتخاب مناسب هر کدام از این عوامل، توری متناسب با شرایط خود را برای خود بسازند. با انتخاب سفر زمینی کمی از هزینه تور شما کم می شود ولی در صورت طولانی بودن مسیر شاید ترجیح دهید هزینه بیشتری کنید اما سفر راحت تری داشته باشید. شما همچنین می توانید هتلی دو یا سه ستاره را انتخاب کنید و به این ترتیب پول کمتری برای اجاره هتل بپردازید. یکی از گزینه های مهم تأثیر گذار روی هزینه های سفر، زمان رزرو تور کیش است. باید در نظر داشته باشید که در زمان اوج سفر چون تعطیلات نوروز و دیگر مناسبات خاص تور کیش با افزایش قیمت روبرو می شود و بالعکس در زمان هایی که جزیره، مسافران خود را از دست می دهد می توانید تور کیش ارزان قیمت را رزرو کنید. برای داشتن سفری اقتصادی همچنین می توانید سایت های گردشگری را برای عرضه تور کیش لحظه آخری جستجو کنید.

رزرو تور کیش؛ مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت
در حال حاضر تور کیش در سایت های بی شماری عرضه می شود که هر کدام دارای خدمات خاصی هستند. سایت سفر آس 24 یکی از مراکز رسمی رزرواسیون تور و هتل در کشور است که تجربه ای دراز مدت در برگزاری تورهای داخلی و خارجی دارد. این تجربه سبب شده تورهای ارائه شده در این سایت همگی دارای تضمین کیفیت و تضمین قیمت باشند و از تنوعی متناسب با علایق و سلایق مسافران مختلف برخوردار باشند. اهالی شهرهای مختلف کشور می توانند در این سایت به راحتی تور مورد نظر خود را پیدا کنند و تنها با چند کلیک آن را رزرو نمایند. از آنجا که مسافران کیش با بودجه هایی متفاوت اقدام به رزرو تور کیش می کنند این سایت انواع تورهای لاکچری تا ارزان قیمت را ارائه کرده تا شرایط رزرو برای تمام مسافران فراهم باشد. این سایت همچینن با توجه به محبوبیت تفریحات کیش، ورودی بسیاری از مراکز تفریحی را در خدمات خود گنجانده و برای بسیاری از این تفریحات تخفیفات ویژه در نظر گرفته است. پرداخت مبلغی برای تفریحات از دیگر خدمات تور کیش از تهران است که زمینه انجام بسیاری از تفریحات جذاب جزیره مرجانی را برای مسافران فراهم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به چگونگی رزرو تورکیش و دیگر نکات لازم می توانید از طریق آدرس وشماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید:

Safarus24.com
28423479-021
09190115424
09190882724
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها