به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۲۶۲۰۵۴

تردد شبانه در جاده‌ها ممنوع نیست

تردد شبانه در جاده‌ها ممنوع نیست
گروه جامعه: معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: تردد شبانه (از ساعت ۲۱ تا سه صبح) در جاده‌ها منعی ندارد و مشمول جریمه نیست.سرهنگ عین‌الله جهانی، با بیان اینکه محدودیتهای تردد شبانه (از ساعت ۲۱ تا سه بامداد) فقط داخل شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی اعمال می‌شود، اظهار کرد: تردد شبانه (ساعت ۲۱ تا سه بامداد) در جاده‌ها ممنوعیت ندارد و شامل جریمه نیست.معاون اجتماعی پلیس راهور تصریح کرد: تردد به ۴۰ شهر کشور (۹ شهر قرمز و ۳۱ شهر نارنجی) همراه با محدودیت برقرار است؛ خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود به این شهرها و خودروهای پلاک بومی نیز اجازه خروج از این ۴۰ شهر را ندارد.

منعی برای سفر به شمال نیست
همچنین، سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور گفت: منعی برای سفر به استان‌های شمالی و شهرهایی مانند مشهد مقدس و شیراز در ایام نوروز وجود ندارد.وی در پاسخ به این سؤال که آیا سفر به شهرها و استانهای مسافرپذیر کشور مانند استانهای شمالی و مشهد مقدس در ایام نوروز ممنوع است یا خیر، اظهار کرد: ممنوعیتی برای تردد به استانهای شمالی و شهرهای مسافرپذیر مانند مشهد مقدس و شیراز وجود ندارد و ملاک همان ۴۰ شهری است که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند و اسامی آنها توسط کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام شده است.

جانشین رئیس پلیس راهور درباره فیلم منتشر شده مبنی بر اینکه مأموران پلیس راهور با جریمه خودروها در آزادراه تهران ـ شمال، به آنها اجازه تردد را در بزرگراه می‌دهند نیز گفت: این فیلم مربوط به گذشته است.این مقام انتظامی از هموطنان خواست که از سفر در ایام نوروز پرهیز کنند تا شاهد گسترش بیماری کرونا نباشیم.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها