به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۱/۰۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۶۲۴۰۰

در تعطیلات نوروز اهدای خون را فراموش نکنید

در تعطیلات نوروز اهدای خون را فراموش نکنید
گروه جامعه: مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: مراکز انتقال خون استان هرمزگان در ایام نوروز فعال و آماده خونگیری از شهروندان هستند. ایمان زارعی اظهار کرد: مراکز انتقال خون در شهرهای بندرعباس، میناب، قشم، بندرلنگه و رودان در ایام نوروز فعال و آماده خونگیری از شهروندان هستند.وی با بیان اینکه در استان هرمزگان روزانه به حدود ۲۵۰ واحد خون نیاز داریم، افزود: مردم در تعطیلات نوروز اهدای خون را فراموش نکنند تا مشکلی برای بیماران نیازمند به خون ایجاد نشود.

زارعی به شیوع ویروس کرونا و کاهش شمار مراجعه کنندگان به مراکز انتقال خون اشاره کرد و افزود: همه شیوه نامه‌های بهداشتی در پایگاه‌های انتقال خون استان رعایت می‌شود و مردم بدون هیچ دغدغه‌ای برای اهدای خون به این مراکز مراجعه کنند.مدیرکل انتقال خون هرمزگان عنوان کرد: شهروندان برای اهدای خون ابتدا از طریق سامانه Nobatdehi.ibto.ir نوبت بگیرند و سپس به صورت حضوری به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.
برچسب ها: اهدای خون
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها