به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۲۶۸۴۳۳

بازداشت یک اَبَرناقل کرونا در اسپانیا

بازداشت یک اَبَرناقل کرونا در اسپانیا
گروه بین الملل: پلیس جزیره مایورکا در اسپانیا فردی را بازداشت کرد که با رفتار خطر آفرین خود ویروس کرونا را به ۲۲ نفر دیگر منتقل کرده است. او علیرغم تب و سرفه به محل کار و حتی باشگاه پرورش اندام رفت.
 این فرد علیرغم تب و سرفه و انجام آزمایش "PCR" برای پی بردن به ابتلا به کرونا، بدون این که منتظر نتیجه آزمایش بماند باز هم به محل کارش رفته و تعدادی را آلوده کرده است.
تحقیقات پلیس وقتی آغاز شد که در ماه ژانویه در شهر ماناکور این جزیره افرادی به کرونا مبتلا شدند.همکاران این مرد ۴۰ ساله به پلیس گفته‌اند که "وقتی از او خواستیم حتی با ۴۰ درجه تب به خانه برود، امتناع کرد". ‌آن‌ها افزوده‌اند :«حتی موقع سرفه کردن نیز ماسک خود را پایین می‌آورد و می‌گفت می‌خواهم همه‌تان را به کرونا آلوده کنم».
پس از مثبت شدن تست "پی‌سی‌آر"، افراد نزدیک به او نیز مورد آزمایش قرار گرفتند. این مرد در محل کارش پنج نفر از همکاران را آلوده کرده بود که آن‌ها نیز ویروس را به اعضای خانواه خود منتقل کردند و از این طریق ۲۲ نفر مبتلا به کرونا شدند. او همچنین سه نفر را در باشگاه پرورش اندام به ویروس کرونا آلوده کرده بود که آن‌ها نیز ویروس را به اعضای خانواد منتقل کرده بودند. خوشبختانه از این افراد کسی کارش به بیمارستان نکشیده است.


 
برچسب ها: کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها