به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۲۶۸۷۳۵

در یک ایالت آمریکا به هر جوانی که واکس بزند ۱۰۰ دلار داده می‌شود!

گروه بین‌الملل: فرماندار جمهوری‌خواه ایالت وست‌ورجینیا به جوانان وعده داد اگر واکسن کرونا بزنند، به هر کدام‌شان ۱۰۰ دلار خواهد داد!
در یک ایالت آمریکا به هر جوانی که واکس بزند ۱۰۰ دلار داده می‌شود!
به گزارش بی بی سی، جیم جاستیس روز دوشنبه ۲۶ آوریل در یک کنفرانس مطبوعاتی، از کُندی روند واکسیناسیون در ایالتش انتقاد کرد و گفت عده‌ای حاضر نیستند پا پیش بگذارند و واکسینه شوند و با این کار، جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند. جاستیس گفت ۳۸۰ هزار نفر که در رده سنی ۱۶ تا ۳۵ سال قرار دارند، تاکنون واکسن نزده‌اند. او قول داد هر فردی در این رده سنی که حاضر شود واکسن کرونا بزند، ۱۰۰ دلار در حساب پس‌انداز خود دریافت خواهد کرد. وی گفت این پول از محل بودجه ایالتی برای مقابله با کرونا تامین می‌شود.

آمریکا ۶۰ میلیون دوز واکسن کرونای آسترازنکا به کشورهای دیگر می‌دهد
کاخ سفید اعلام کرد که ایالات متحده طی هفته‌های آینده ۶۰ میلیون دوز واکسن کرونای آسترازنکا به کشورهای دیگر می‌دهد.
جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، گفت که این واکسن‌ها به محض آن که آماده بشوند تحویل کشورهای دیگر داده خواهند شد. به گفته او، ۱۰ میلیون دوز از این واکسن طی چند هفته آینده صادر می‌شود و ۵۰ میلیون دوز دیگر نیز که در حال تولید هستند در ماه‌های مه و ژوئن آماده تحویل خواهند بود. ساکی با اشاره به این که نهادهای مسئول در ایالات متحده هم‌اکنون در حال بررسی واکسن آسترازنکا هستند، عنوان کرد که فعلا هیچ دوزی از این واکسن در دسترس نیست. سازمان غذا و داروی ایالات متحده هنوز مجوز استفاده از واکسن آسترازنکا را صادر نکرده است. این کشور هم‌اکنون با استفاده سه واکسن کرونای ساخت شرکت‌های فایزر، مدرنا و جانسون و جانسون جمعیت خود را واکسینه می‌کند.
برچسب ها: واکسن کرونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها