به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب : ۲۷۱۷۲۱

پاکستان هم پنجشنبه را عید فطر اعلام کرد

پاکستان هم پنجشنبه را عید فطر اعلام کرد
گروه جامعه: با رویت هلال ماه شوال در غروب روز چهارشنبه در پاکستان، امروز( پنجشنبه )۲۳ اردیبهشت (۱۳ مه) در این کشور اول ماه شوال المکرم و عید سعید فطر اعلام شد.
 رئیس کمیته ملی استهلال این کشور اعلام کرد: شواهد قطعی مبنی بر مشاهده هلال ماه شوال از سوی کمیته های منطقه‌ای استهلال در مناطق مختلف پاکستان دریافت شد.
مولانا محمد عبدالخبیر آزاد خاطر نشان کرد: اعلام رسمی روئت هلال ماه شوال پس از مشاوره با اطلاعات دریافت از کمیته های منطقه‌ای صورت گرفت.
دولت پاکستان در دهه پایانی ماه مبارک رمضان با توجه به تشدید موج سوم شیوع کرونا در این کشور ضمن اعمال محدودیت‌های سراسری، خواهان اقامه نماز عید فطر در فضای باز شده و از مردم خواسته است تا به تمهیدات بهداشتی عمل کنند.
موج سوم کرونا در پاکستان باعث شد تا تعطیلات عید سعید فطر به عنوان یکی از اعیاد بزرگ و رسمی مسلمانان در این کشور طولانی شود. همزمان با محدودیت‌های کرونایی، این تعطیلات از دوشنبه گذشته ۲۰ اردیبهشت تا ۲۵ اردیبهشت به مدت ۶ روز اعلام شده است.
برچسب ها: عید فطر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها