به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۲۷۲۵۸۴

پاری سن ژرمن به یک قدمی لیل صدرنشین رسید

پاری سن ژرمن به یک قدمی لیل صدرنشین رسید
گروه ورزشی: مسابقات هفته سی و هفتم لیگ فوتبال فرانسه ( لوشامپیونه ) با برگزاری ۱۰ دیدار به صورت همزمان پیگیری شد.

پاری سن ژرمن ۴ - رنس صفر
گل‌های این بازی را نیمار، امباپه، مارکینیوش و مویز کین به ترتیب در دقایق ۱۳، ۲۴، ۶۸ و ۹۰ برای تیم پاری سن ژرمن به ثمر رساندند. تیم پاریسی ۷۹ امتیازی شد و  در رتبه دوم جدول قرار گرفت. تیم رنس نیز با ۴۲ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.

لیل صفر- سنت اتین صفر
تیم فوتبال لیل که با پیروزی در این بازی می‌توانست قهرمانی خود را در لوشامپیونه قطعی کند با ۸۰ امتیاز در رده اول جدول باقی ماند. تیم سنت اتین نیز با ۴۶ امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی ماند.

بوردو ۳ - لانس صفر
گل‌های این بازی را بئوم، سابالی و زرکانه به ترتیب در دقایق ۳۲، ۸۲ و ۹۱ برای تیم بوردو به ثمر رساندند.
تیم بوردو با ۴۲ امتیاز به رتبه چهاردهم لیگ فرانسه صعود کرد. تیم لانس نیز با ۵۶ امتیاز در رتبه ششم جدول لوشامپیونه باقی ماند.

دیوژن صفر - نانت ۴
گل‌های این بازی را کولی بالی، کولو ۲ بار و لودویچ به ترتیب در دقایق ۶، ۳۲، ۹۱ و ۹۳ برای تیم نانت به ثمر رساندند. تیم فوتبال نانت با ۴۰ امتیاز در رتبه هجدهم جدول قرار گرفت. تیم دیوژن نیز با هجده امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

لوریان ۲ - متز یک
گل‌های این بازی را ویسا از روی نقطه پنالتی و هرگالت در دقایق ۳۰ و ۷۴ برای تیم لوریان و تراوره در دقیقه ۷۲ برای تیم متز به ثمر رساندند. تیم لوریان با پیروزی در این بازی ۴۱ امتیازی شد و در رتبه هفدهم جدول باقی ماند. تیم متز نیز با ۴۶ امتیاز در رتبه دهم جدول لیگ فرانسه قرار گرفت.

مارسی ۳ - آنژه ۲
در این بازی آرکادیوش میلیک ۳ بار و در دقایق ۹، ۴۸ و ۹۵ برای تیم مارسی موفق به گلزنی شد و پریرا و توماس در دقایق ۵۷ و ۸۵ برای تیم آنژه موفق به گلزنی شدند.تیم مارسی با این پیروزی با ۵۹ امتیاز به رتبه پنجم جدول لوشامپیونه صعود کرد. تیم آنژه نیز با ۴۴ امتیاز به رتبه دوازدهم جدول سقوط کرد.

موناکو ۲ - رن یک
گل‌های این بازی را ونسام بن یدر و گولووین به ترتیب در دقایق ۱۶ و ۲۹ برای تیم موناکو و بوریگارد در دقیقه ۶۸ برای تیم رن به ثمر رساندند.شاگردان نیکو کواچ ۷۷ امتیازی شدند و در رتبه سوم جدول قرار گرفتند. تیم رن نیز با ۵۵ امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

مون پلیه صفر - برس صفر
تیم‌های مون پلیه و برس به ترتیب با ۵۱ و ۴۱ امتیاز در رتبه‌های هشتم و شانزدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفتند.

نیس صفر- استراسبورگ ۲
تیم استراسبورگ با کسب ۳ امتیاز این بازی ۴۱ امتیازی شد و به رتبه پانزدهم جدول لیگ فرانسه صعود کرد. تیم نیس هم با ۴۹ امتیاز در رتبه نهم جدول باقی ماند.

نیم المپیک ۲ - لیون ۵
گل‌های این بازی را موسی کونه ۲ بار و در دقایق ۵ و ۶۲ برای تیم نیم المپیک و پاکوئتا (۲ بار) در دقایق ۸ و ۲۴، ممفیس دپای دقیقه ۲۰، حسام آنوار ۵۵ و اسلام سلیمانی در دقیقه ۸۸ برای تیم لیون به ثمر رساندند.
تیم فوتبال لیون با این پیروزی ۷۶ امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. تیم نیم المپیک نیز با ۳۵ امتیاز در رتبه نوزدهم جدول باقی ماند.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها