به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۲۷۳۵۳۰

راه‌حل بحران خاورمیانه از دید بایدن

راه‌حل بحران خاورمیانه از دید بایدن
گروه بین الملل: رئیس جمهور آمریکا بر آن است تا با بهره‌‌گرفتن از آتش‌بس جاری در راستای حل مناقشه بین اسرائیل و فلسطینیان تلاش کند. جو بایدن بر پایان قهر و خشونت در خاورمیانه تاکید ورزید. او راه‌حل را تشکیل دو دولت مستقل می‌داند.
جو بایدن در سخنرانی خود پیرامون اوضاع خاورمیانه از راه‌حل تشکیل دو دولت مستقل اسرائیلی و فلسطینی به‌مثابه یگانه راه‌حل پایدار و درازمدت بحران خاورمیانه سخن گفت. او گفت: «این تنها راه‌حل است، یگانه راه‌حل این بحران.»رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت که آتش‌بس موجود بین اسرائیل و فلسطینیان زمینه را برای فعالیت در راستای ایجاد دو دولت مستقل فراهم می‌سازد. او گفت:"دعا" می‌کند که این آتش‌بس پایدار بماند.
جو بایدن  در عین حال گفت که  برای بازسازی غزه تلاش خواهد کرد.بایدن گفت: آمریکا برای بازسازی غزه "کمک  مالی قابل ملاحظه‌ای" پیش‌بینی کرده است. او تاکید کرده است که پرداخت این کمک مالی در هماهنگی با تشکیلات خودگردان فلسطینی صورت می‌گیرد و آمریکا اجازه نخواهد داد این پول صرف تجهیز تسلیحاتی حماس گردد.


 
برچسب ها: آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها