به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸
 
۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۸ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۲۷۴۵۶

کارت هديه مي‌گيرند و کارت زرد مي‌دهند!

گروه سياسي- رسانه‌ها: روزنامه قانون نوشت: مجلس اصولگرا تنها در چند ماه گذشته به سه وزير از دولت تدبير و اميد کارت زرد داده است. روز سه شنبه علي جنتي به دريافت اين کارت مفتخر شد. مشخص نيست زماني که مجلس توان مصالحه با وزيري که در عمل واژه اعتدال را تفسير کرده است را در خود نمي‌بيند، چه ايده آلي در ذهن دارد. حميد رسايي و برخي حاميان و همفکرانش کوچکترين نظر منتقد از گوشه‌اي از يک رسانه را بر نمي‌تابند و به همين بهانه وزير ارشاد را تحت فشار مي‌گذارند. نکته اينجاست که همين نمايندگان مرگ را براي همسايه مي‌خواهند و زماني که نقدي بر برخي عملکردهاي رسانه مطبوعشان وارد مي‌شود آن را به استهزا مي‌گيرند.

هيات نظارت بر مطبوعات به هفته نامه 9 دي که متعلق به حميد رسايي است تذکر مي‌دهد مدير اين هفته نامه تذکر هيات نظارت را مسخره عنوان مي‌کند. اين رويکرد يک بام و دو هواي دوستان، ماجراي سفر هيات پارلماني اروپا به تهران را در اذهان زنده مي‌کند. رسايي که خود تا پيش از آن بدترين توهين‌ها را نثار هاشمي رفسنجاني مي‌کرد به يکباره به مدعي اعتبار و آبروي هاشمي تبديل شد و ابراز داشت توهين به آيت ا... هاشمي را نمي‌توانيم تحمل کنيم! حال حکايت اين روزهاي علي جنتي با برخي نمايندگان مجلس به همين شکل است. آنان خواستار خاموش شدن هر صداي منتقدي هستند تا خود بتوانند هر چه خواستند بگويند.
برخي نمايندگان مجلس اين روزها صرفا سرگرم کارت دادن هستند؛ يا کارت هديه مي‌گيرند يا کارت زرد مي‌دهند. دريغ از اندکي عمل به وظايف نمايندگي. وقتي نامه برخورد با ويژه خوار بزرگ را تنها 12 نماينده امضا مي‌کنند، زماني که از مجلس تنها يک صداي منتقد آن هم از طرف فرزند آيت ا... مطهري بلند مي‌شود و... مي‌توان دريافت مجلس در سوداي ديگري است. علي جنتي از وزرايي است که خود حاشيه ندارد و نمايندگان قصد به حاشيه بردن وي را دارند. امروز براي دفاع از آزادي بيان بايد از علي جنتي دفاع کرد.