به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۲۷۵۸۲۶

وضعیت شیوع کرونا در هرمزگان بحرانی است

وضعیت شیوع کرونا در هرمزگان بحرانی است
گروه جامعه:معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان گفت: وضعیت شیوع کرونا در هرمزگان بحرانی است.
علی رئوفی عصر چهارشنبه در نشست فوق العاده ستاد مقابله کرونا استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و اعضای ستاد کرونا با اشاره به روند صعودی آمار بستری ها و مبتلایان در هرمزگان، عنوان کرد: آمار مبتلایان و بستری های کرونا در هرمزگان نگران کننده و بحرانی است.وی افزود: در هفته جاری آمار مبتلایان و بستری های کرونا در هرمزگان به ترتیب با رشد ۵۰ و ۴۰ درصدی همراه بوده است که بسیار نگران کننده است.

جانشین رئیس ستاد مقابله کرونا استان، تصریح کرد: وضعیت فعلی شیوع کرونا در هرمزگان بحرانی است و مدیریت این وضعیت نگران کننده نیازمند مشارکت همگانی است.رئوفی با تاکید بر تشدید اقدامات در سطح استان برای مقابله با بیماری، افزود: کلیه فرمانداران با بسیج امکانات و تشدید محدودیت ها با روند صعودی آمار مبتلایان مقابله کنند تا استان از این وضعیت حاد خارج شود.

وی گفت: تعطیلی عمومی کلیه واحدهای تجاری، بازرگانی، خدمات و آموزشی بجز سطح یک در سطح شهرستان ها به ویژه بندرعباس در دستور کار فرمانداران قرار گیرد تا روند صعودی آمار مبتلایان و بستری ها متوقف شود.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر تشدید محدودیت ها، اظهار داشت: فرمانداران محدودیت های جدی کرونایی را مطابق با سطح هشدار قرمز در کلیه شهرستان ها در تعطیلات پیش رو اعمال کنند.
جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونای استان، تصریح کرد: ممنوعیت ورود و خروج خودروها در تعطیلات پیش رو بجز موارد حیاتی در کلیه مناطق استان اعمال شود.

رئوفی خاطر نشان کرد: با توجه به نقش تجمعات در سیر صعودی آمار مبتلایان و بستری ها کرونا در هرمزگان برگزاری هرگونه تجمع و مراسم فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و آئینی در کلیه شهرها و روستاهای استان ممنوع است.
وی افزود: با توجه به آمار بالای مبتلایان و بستری ها ظرفیت های درمانی استان رو به تکمیل است و ضروری است برای جلوگیری از بالا رفتن فوتی ها رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تشدید اجتناب ناپذیر نظارت ها و محدودیت ها برای حفظ سلامتی مردم به عنوان اولویت کاری مسئولان در کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها