به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۲۷۵۸۴۹

برترین هتل‌ها در تور ترکیه تفلیس و پاتایا

گروه گردشگری:
لاکچری ترین هتل های پاتایا
تور پاتایا یکی از پرطرفدار ترین تور ها می باشد که توصیه می شود حتما برای یکبار هم که شده به این شهر بسیار زیبا سفر کنید. همچنین پاتایا به دلیل توریستی بودن دارای هتل های بسیار لوکس و زیبایی می باشد که بهترین مکان برا اقامت مسافران می باشند. هتل های لوکس این شهر خدمات بسیار خوبی در اختیار مسافران قرار می  دهند و برای آنها خاطره ای به یادماندنی ایجاد می کنند.



پاتایا یک شهر ساحلی کوپک در کشور تایلند می باشد که از نظر جغرافیایی در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار گرفته اند. فاصله ی شهر پاتایا با بانکوک حدود 165 کیلومتر می باشد. پاتایا سالیانه دارای بیشتر از 5.5 میلیون گردشگر است. به همین خاطر جزو مهمترین مناطق توریستی تایلند به حساب می آید. از بین این تعداد گردشگر ایرانی ها نیز سهم بسیار زیادی داند و سالانه تعداد زیادی از ایرانیان با تور پاتایا به این شهر ساحلی بی نظیر سفر می کنند.
در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با هتل های لوکس پاتایا آشنا کنیم تا بدانید که امکانات، قیمت و همین طور دسترسی آنها به فرودگاه ها و مراکز خرید به چه صورت می باشد. در این مطلب تعدادی از هتل های پاتایا که امتیاز زیادی از نگاه گردشگران دارند را برای شما نام بردیم. این هتل ها به ترتیب از امتیاز بیشتر به امتیاز کمتر ترتیب بندی می شوند.
 
۱. هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت
 یکی از هتل های لوکس و برتر پاتایا هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت (Mercure Pattaya Ocean Resort) می باشد. این هتل هتلی 4 ستاره و لوکس در شهر پاتایا می باشد. این هتل لوکس دارای 210 اتاق مجهز به تهویه و یخچال می باشد. همین طور حمام های اختصاصی اتاق ها دارای دوش و سشوار می باشد. بعضی از اتاق های این هتل چشم اندازی رو به اقایانوس دارند.



از مهمترین امکانات این هتل 4 ستاره، وای فای رایگان، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، پارکینگ رایگان، استخر روباز، پارک آبی و پذیرش 24 ساعته می باشد. در رستوران این هتل لوکس انواع غذاهای بین الملی و محلی را سرو می کنند. از نکات ویژه ی این هتل فاصله ی 6 دقیقه ای با ساحل می باشد. شما می توانید با 6 دقیقه پیاده روی به ساحل دریای پاتایا برسید. همچنین این هتل با هارد راک 900 متر و تا فرودگاه سوار نابهومی 84 کیلومتر فاصله دارد. اگر با تور پاتایا ارزان به این شهر ساحلی سفر کردید حتما در این هتل اقامت داشته باشید.
امکانات و خدمات هتل 4 ستاره مرکیور پاتایا اوشن ریزورت عبارتند از:
صبحانه در اتاق، سالن اجتماعات، نگهداری چمدان‌ها، ماهواره، استخر رو باز، کلوب کودکان، سالن اجتماعات، اتاق سیگار ممنوع، خدمات دربانی، فکس/فتوکپی، بوفه، سالن ورزشی، خدمات خدمتکار روزانه، امکانات ویژه معلولین، خشکشویی، صرافی، اتاق عایق صدا، تهویه مطبوع، محل سیگار کشیدن، پارک آبی، غذای کودک، کتاب، موسیقی، سرسره آبی، وای‌فای (رایگان)، رستوران، پارکینگ رایگان، ورود حیوانات خانگی غیرمجاز
 
۲. هتل ربیت ریزرت پاتایا
یکی دیگر از هتل های لوکس پاتایا، هتل ربیت ریزرت پاتایا (Rabbit Resort Pattaya)می باشد. این هتل لوکس دارای 5 ستاره می باشد. این هتل دارای 49 اتاق می باشد که همه ی آنها به تهویه مطبوع مجهز می باشد. همچنین اتاق های این هتل دارای تلویزیون کابلی، وای‌فای رایگان، قوه ساز و چای ساز و یخچال می باشد. چشم انداز اتاق های هتل به باغ و استخر روباز نزدیک هتل می باشد. اگر با تور پاتایا به این شهر ساحلی سفر کردید حتما در این هتل اقامت داشته باشید.
 مسافرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند از استخر روباز این هتل استفاده کنند. همچنین این هتل دارای خدمات کرایه ای خودرو نیز می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این هتل داشتن ترنسفر های فرودگاهی می باشد. اگر با تور پاتایا به این شهر ساحلی سفر کردید حتما در این هتل اقامت داشته باشید.
 
برترین هتل های 5 ستاره تفلیس
یکی دیگر از تور های مسافرتی پر طرفدار، تور تفلیس می باشد. زیرا تفلیس شهری با تاریخی کهن می باشد که جزو بهترین مقاصد گردشگری جهانگردی جهان به حساب می آید.
 گردشگران ایرانی نیز امروزه علاقه ی زیادی به تور تفلیس ارزان و سفر به این شهر تاریخی پیدا کرده اند. تفلیس نیز مانند دیگر شهر های توریستی هتل های عالی با خدمات بی نطیری را به مسافران ارائه می دهد که در این مطلب قصد داریم شما را برترین آنها آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.



مردمان تفلیس جزو مهمان نواز ترین و خونگرم ترین مردم جهان به شمار می آیند. این شهر به دلیل داشتن پیشینه ی تاریخی، از مکان های تاریخی زیادی نیز برخوردار است که معماری بیشتر آنها بع قرون وسطی بر میگردند. اگر به مکان های تاریخی علاقه دارید بهتر است از تور تفلیس استفاده کنید و از دیدن مکان های تاریخی این شهر لذت ببرید.

هتل‌های برتر تور تفلیس:
 هتل رادیسون بلو ایوِریا (Radisson Blu Iveria Hotel)
هتل بیلتمور تفلیس (The Biltmore Hotel Tbilisi)
هتل هتلز اند پریفرنس هوالینگ تفلیس (Hotels & Preference Hualing Tbilisi)
هتل تفلیس ماریوت (Tbilisi Marriott Hotel)
هتل ایوتا تفلیس (IOTA Hotel Tbilisi)
هتل رادیسون بلو ایوِریا (Radisson Blu Iveria Hotel)
هتل رادیسون بلو ایوِریا (Radisson Blu Iveria Hotel)
 
اما بدانید از: سفر به تفلیس و پاتایا و ترکیه در یک نگاه
 
برترین هتل های ۴ ستاره مارماریس ترکیه
یکی از شهرهای توریستی ترکیه شهر مارماریس میباشد که اگر قصد سفر با تور ترکیه را دارید حتما به این شهر سفر کنید. زیرا که تور مارسیس یکی از جذاب ترین پکیج های تور ترکیه است در سال‌های اخیر گردشگران زیادی شهر مارماریس را جزو مقصد های مورد علاقه خود برای مسافرت انتخاب می کنند. این شهر یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در کشور ترکیه می باشد.
 دلایل بسیار زیادی وجود دارد که شما این شهر را برای سفر خود انتخاب کنید از جمله این دلایل وجود مناظر بسیار زیبا و بی نظیر مکان های تاریخی و اجتماعی فرهنگی سفری ماجراجویی و پر هیجان و تفریح و همچنین وجود آفتاب مدیترانه‌ای می باشد.  این شهر از یک سواحل شنی سفید بی نظیر برخوردار است که هر کسی را شیفته خود می کند.
 در این شهر بسیار زیبا هتلهای گوناگونی وجود دارد که در این مطلب قصد داریم برترین هتل های ۴ ستاره موجود در آن را به شما معرفی کنیم تا زمانی که با تور ترکیه ارزان به این شهر سفر کردید بدانید که هتل های آن دارای چه خدماتی هستند و در کجای شهر واقع شده اند.
 
هتل ویلا پرینسس
 یکی از هتل‌های لوکس و برتر این شهر از ترکیه هتل ویلا پرینسس می باشد.  این هتل زیبا فقط ۳۰۰ متر با ساحل دریا فاصله دارد. یکی دیگر از ویژگی های این هتل که آن را از سایر هتل ها متمایز می کند داشتن فضای دلنشین و سرسبز است که برای مسافرانی که از شلوغی های مرکز شهر خوششان نمی آید بسیار مناسب است و می توانند اقامتی آرام و دلنشین ای را در این هتل داشته باشند.
 همچنین شما با اقامت در این هتل می توانید با یک پیاده روی کوتاه به مراکز خرید و بسیاری از رستوران ها دسترسی داشته باشید، بنابراین گر با تور ترکیه بین شهر سفر کردید حتماً از این هتل برای اقامت خود استفاده کنید.



هتل های موجود در این هتل بسیار دل باز هستند و امکانات رفاهی خوب و باکیفیتی را برای مهمانان فراهم می کنند. برخی از اتاق های این هتل دارای تراس با چشم اندازی از منظره های زیبا از شهر و همینطور استخر جلوی هتل می باشد.  علاوه بر این موارد اتاق های آن دارای اینترنت رایگان تهویه مناسب تلویزیون مینی بار و حمامی شیک و تمیز می باشد.
هر روزه مهمانان این هتل میز صبحانه به سبک ترکی را دارند که می‌توانند از خوردن صبحانه هتل لذت ببرند. یکی دیگر از ویژگی های این هتل داشتن استخر بسیار زیبایی می باشد که برای علاقه مندان به شنا و کسانی که دوست دارند در کنار آب استراحت کند و آفتاب بگیرند، بسیار مناسب است
 
امکانات این هتل عبارتند از: 4 ستاره بودن، داشتن17 اتاق، دارای استخر روباز، اینترنت بی سیم، تهویه مناسب، صبحانه در اتاق ورود حیوانات خانگی ممنوع میباشد، خدمات شستشو. اگر می خواهید در تور ترکیه از امکانات این هتل استفاده کنید حتماً برای اقامت این هتل را انتخاب کنید تا سفری لذت بخش را تجربه کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها