به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۲۷۷۹۹۸

مرجانه گلچین:کیفیت فیلمنامه مبنای انتخابم است

مرجانه گلچین:کیفیت فیلمنامه مبنای انتخابم است
گروه فرهنگی: مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: هم اکنون در کار جدیدی حضور ندارم و آخرین بازی من نیز مربوط به سریال «بوتیمار» می‌شود، البته پیشنهاد برای بازی وجود دارد ولیکن در حال سنجش برای بهترین انتخاب هستم.این بازیگر تاکید کرد: برخلاف تصوری که وجود دارد، تنها نقش‌های طنز به من پیشنهاد نمی‌شود بلکه شخصیت‌های جدی نیز در پیشنهاد‌ها وجود دارد، ولی بیش از هر چیز در انتخاب‌هایم کیفیت متن اهمیت دارد. درضمن به عنوان بازیگر دوست دارم بازی در کاراکترهای مختلف را تجربه کنم.

گلچین با بیان اینکه بازیگران در شرایط کرونایی دوران پرخطری را سپری می‌کنند، بیان کرد: درست است که در پشت صحنه فیلم‌ها و سریال‌ها پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود، اما بازیگر جلوی دوربین قادر نیست ماسک بزند پس میزان ریسک و خطرپذیری در کار ما بسیار بالاست. در چنین شرایطی امیدوارم هنرمندان و همه مردم سریع‌تر واکسینه شوند.

او در پاسخ به این پرسش که درباره ساخت سریال‌های نمایشی در پلتفرم‌ها چه نظری دارد، عنوان کرد: اگر تولیدات نمایشی به شکلی مطلوب ساخته شود، مطمئناً نتیجه خوب خواهد بود. حال آن اثر می خواهد در پلتفرم‌ها به نمایش درآید یا در تلویزیون، بنابراین درباره حوزه جدید نمایش، نظرم کیفی است یعنی تا زمانی که آثار مربوطه با کیفیت باشند من نیز از آن استقبال می‌کنم.

این بازیگر در پایان با گلایه از برخی اهالی رسانه گفت: متاسفانه برخی مواقع همکاران شما سخنان را تحریف شده بیان می‌کنند یعنی آن چیزی را که در اصل بازیگر گفته مطرح نمی‌کنند، بلکه شکل و محتوا سخنان را به شکل دلخواه خود عوض کرده و به گونه‌ای دیگر آن را در اخبار ذکر می‌کنند.
مرجع : صبا
برچسب ها: مرجانه گلچین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها