به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۲۷۸۶۲۰

۱۰۸ فوتی و ۶۴۴۸ ابتلای جدید کرونا در کشور

۱۰۸ فوتی و ۶۴۴۸ ابتلای جدید کرونا در کشور
گروه جامعه: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور ۶۴۴۸ بیمار جدید کووید ۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۱۰۸ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.به گزارش ایسنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۷۲۹ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۹۰۶ هزار و ۵۴۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۲۷۵ دُز رسید.
از دیروز تا امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۳۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۸۶ هزار و ۹۷۴ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۲ هزار و ۸۵۴ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۷۳۶ هزار و ۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
سه هزار و ۳۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۲۲ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۴۵۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها