به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۲۸۴۳۵۷

ایسکو نزدیک تر از همیشه به جدایی از رئال مادرید

گروه ورزشی: آاس مدعی شد رئال مادرید برنامه ای برای تمدید قرارداد با ایسکو ندارد.
ایسکو نزدیک تر از همیشه به جدایی از رئال مادرید
چند فصل پیش بود که ایسکو بعد از نیمکت‌نشینی های پیاپی در رئال مادرید تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت اما روی کارآمدن زین الدین زیدان شرایط را برای او تغییر داد و این ستاره اسپانیایی به یک مهره اصلی در ترکیب لوس بلانکوس تبدیل شد. 
 با این وجود در دوره دوم حضور زیدان در رئال مادرید، این سرمربی فرانسوی نشان داد که علاقه چندانی به استفاده از ایسکو در ترکیب اصلی خود ندارد و طی یکی دو فصل گذشته این ستاره اسپانیایی دائماً با نیمکت‌نشینی دست و پنجه نرم کرده است.

 
اما با روی کار آمدن دوباره کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال مادرید به نظر می‌رسید که اوضاع برای ایسکو تغییر کند و حتی اخیرا گزارش ها حاکی از آن بود که این هافبک اسپانیایی یکی از درخشان ترین بازیکنان رئال مادرید تا به اینجای تمرینات پیش فصل بوده است. با این حال اکنون آاس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که برنامه‌ای برای تمدید قرارداد ایسکو با رئال‌مادرید وجود ندارد و به احتمال فراوان در این بازیکن در تابستان امسال از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهد شد.
گفتنی است ایسکو تنها تا پایان فصل آینده با رئال مادرید قرارداد دارد و شایعات حاکی از آن است که چند تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس شرایط جذب او را بررسی می کنند. ‌
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها