به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب : ۲۸۵۰۵۶

شهرام کاشانی(خواننده موسیقی) درگذشت

شهرام کاشانی(خواننده موسیقی) درگذشت
گروه هنری: شهرام کاشانی (خواننده ایرانی موسیقی مقیم خارج از كشور) که به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستانی در استانبول بستری شده بود، درگذشت.

سامان ارژنگ کاظمی، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ، پیش‌تر در پیامی ویدئویی گفت: پزشکان از وضعیت سلامتی شهرام کاشانی، معروف به «شهرام کِی»، قطع امید کرده‌اند. گفته می‌شود که شهرام کاشانی، در زمان بستری در بیمارستان به کرونا نیز مبتلا شده بود.

شهرام کاشانی با نام هنری شهرام کی (زاده ۱۶ تیر ۱۳۵۳ درگذشته ۶ مرداد ۱۴۰۰) خواننده اهل ایران بود. کاشانی در دوران نوجوانی ایران را ترک کرد. چند سال را در کشور ترکیه زندگی کرد که به گفته خودش به زبان ترکی استانبولی مسلط است. وی در سن هجده سالگی فعالیت خوانندگی را در ایالات متحده آمریکا آغار نمود؛ همچنین مدت سه سال را در دُبی سپری کرده‌است و سپس در شهر لس آنجلس، ساکن شد. شهرام کاشانی مدتی به‌شدت بیمار بوده و در بیمارستان بستری شد. بیماری شهرام کاشانی مرتبط با کبد وی بود. شهرام کاشانی در این مورد به مجله جوانان چاپ لس‌آنجلس می‌گوید: قصه دردسرهای من شاید از ده سال پیش شروع شد، که به هر مجلسی می‌رفتم، بساط مشروب برپا بود، من به مرور به کبدم صدمه زدم، ۳ سال و نیم پیش که من به دبی نقل مکان کردم، افراط در مشروب خواری به من صدمه زد. شهرام کاشانی در روز چهارشنبه،۶ مرداد ۱۴۰۰ پس از قطع امید پزشک از وی در سن ۴٧ سال در عصر آن روز درگذشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها