به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۲۸۶۳۸۲

ساعت فینال تمام عیار کشتی مشخص شد

گروه ورزشی: ساعت مسابقه حساس حسن یزدانی و دیوید تیلور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو مشخص شد.
ساعت فینال تمام عیار کشتی مشخص شد
ساعت مسابقه حساس حسن یزدانی و دیوید تیلور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو مشخص شد.
حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک و دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان از آمریکا بعد از ظهر فردا (پنج‌شنبه) حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در مبارزه‌ای حساس و سرنوشت‌ساز برای کسب مدال طلای المپیک به مصاف یکدیگر می‌روند.
تیلور و یزدانی تاکنون دو مرتبه در جام جهانی کرمانشاه و مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مجارستان روبروی یکدیگر قرار گفتند که در هر دو مرتبه تیلور موفق به شکست حسن یزدانی شده است و همین موضوع حساسیت‌های سومین و مهمترین مصاف این دو کشتی گیر را این‌بار در فینال المپیک ۲۰۲۰ توکیو افزایش داده است.هر دو کشتی گیر در دور مقدماتی با کسب ۳ پیروزی مقابل رقبایشان موفق به صعود به فینال المپیک شدند.
رضا اطری دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها، حدودا از ساعت ۱۵ و ۵ دقیقه روز پنجشنبه برای کسب مدال برنز المپیک به مصاف برنده مبارزه توماس گیلمان از آمریکا و عبدالله یف از ازبکستان می‌رود. رقابتهای رده بندی و فینال دو وزن 57 و 86 کیلوگرم از ساعت 15 روز پنجشنبه آغاز می‌شود.
همچنین در آغاز رقابت‌های ۲ وزن دوم کشتی آزاد نیز امیرحسین زارع در سنگین وزن از ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه صبح فردا (پنج‌شنبه) به مصاف الکساندر خوتسیانیوسکی دارنده مدال برنز جهان از اوکراین می‌رود و مصطفی حسین‌خانی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران نیز در نخستین مبارزه خود در مصافی سخت از ساعت ۷ صبح رو در روی کایل دیک قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم جهان از آمریکا قرار می‌گیرد. دیک با شکست جردن باروز چهره شاخص کشتی آمریکا موفق شد به دوبنده تیم ملی آمریکا در المپیک توکیو برسد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها