به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۲۸۷۷۸۷

بازگشت هری کین به تمرینات تاتنهام (عکس)

گروه ورزشی: هری کین، کاپیتان ناراضی تاتنهام، بالاخره با یک هفته تاخیر و پس از منفی شدن نتیجه تست کرونا، امروز در تمرنات اسپرز حاضر شد.
بازگشت هری کین به تمرینات تاتنهام (عکس)
هری کین، مهاجم خواهان جدایی تاتنهام، امروز پس از منفی شدن نتیجه تست کرونایش پس از تعطیلات، به تمرینات گروهی اسپرز بازگشت.کین که هدف اصلی منچسترسیتی است اما حدود 180 میلیون یورو از سوی تاتنهام ارزش گذاری شده، هفته گذشته به بریتانیا بازگشت اما مجبور شد مدتی را در قرنطینه بگذراند.
با این حال در پنجمین روز قرنطینه  نتیجه تست او منفی شد و به او اجازه داد بار دیگر با اسپرز به زمین تمرین برود و برای فصل جدید آماده شود.
 


نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی تاتنهام، فردا تصمیم می گیرد که آیا کین در اولین بازی لیگ برتر اسپرز روز یکشنبه مقابل سیتی به میدان خواهد رفت یا خیر.
کین از تعطیلات آخر هفته گذشته در مجتمع تمرینی باشگاه به صورت جداگانه تمرین می کرد، زیرا تعطیلات خود را در باهاماس و فلوریدا گذرانده بود و برای شروع دوباره کار در کنار هم تیمی های خود، به نتیجه منفی تست کرونا نیاز داشت.
 

 
در ابتدا انتظار می رفت که کین در 2 آگوست برای انجام تست های پیش فصل در باشگاهش حاضر شود، اما در عوض کاپیتان تاتنهام که همچنان سوژه شایعات متعدد در رابطیه با انتقال به سیتی است، پنج روز بعد بازگشت.
او البته در بیانیه ای ادعاها مبنی بر اینکه به عمد در تمرینات تاتنهام حاضر نشده را رد کرد و توضیح داد که بازگشت با تاخیر او "طبق برنامه" بوده است.
 

 
اما با وجود این کین قصد خود را برای ترک تاتنهام در این تابستان مشخص کرده و سرمربی سیتی، پپ گواردیولا، نیز تایید کرده است که سیتیزن ها مشتاق به خدمت گرفتن او هستند.
هرچند دنیل لوی، رییس تاتنهام، همچنان بر این مساله تاکید دارد که کین فروخته نمی شود و گواردیولا اذعان کرده که اگر اسپرز تمایلی به همکاری با آنها در مورد قیمت کین نداشته باشد، پیگیری های سیتی نیز به پایان می رسد.
ممکن است کین مجبور شود بر خلاف میل خود در شمال لندن بماند زیرا هنوز سه سال از قراردادش باقی مانده است که باعث می شود باشگاه او در موقعیت مذاکره قدرتمندی قرار گیرد.
برچسب ها: هری کین تاتنهام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها