به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۲۸۹۱۷۹

پاسخ پوچتینو به زمان بازگشت مسی و انتقال امباپه

گروه ورزشی: سرمربی آرژانتینی پی اس جی پس از پیروزی تیمش برابر برست در مورد وضعیت کیلیان امباپه و لیونل مسی صحبت کرد.
پاسخ پوچتینو به زمان بازگشت مسی و انتقال امباپه
پی اس جی دیشب در زمین تیم برست موفق شد این تیم را 2-4 مغلوب کند. در دیداری که بازهم لیونل مسی و نیمار در دسترس نبودند ولی کیلیان امباپه از ابتدا در میدان بود و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.
او نیمه دوم تعویض شد در حالی که شایعات و اخبار پیرامون جدایی اش توقف ناپذیر منتشر می شوند. گفته می شود به زودی انتقال امباپه به رئال قطعی خواهد شد و باشگاه مادریدی با وی تمام کرده اما مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی همچنان خوشبین به حفظ اوست.
 


پوچتینو در نشست خبری پس از بازی و در مورد امباپه گفت:« از همان روزی که به پی اس جی ملحق شدم، ارتباطم با امباپه خوب بود و هنوز نیز هست. کیلیان بازیکن ماست و او را خوشحال می بینم. امیدوارم همچنان با ما ادامه دهد.»
 

 
وضعیت لیونل مسی و زمان حضور در ترکیب پی اس جی:« هفته بسیار خوبی برای لئو بود. هفته پیش رو امیدوارم بتواند با گروه تمرین کند و وارد ترکیب شود. باید صبور بود و توجه کرد که بازیکنانی که دیر به تمرینات اضافه می شوند، به زمان نیاز دارند تا به فرم بازیکنانی که در پیش فصل حضور داشتند برسند و مسی هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر همه چیز خوب پیش برود، او می تواند هفته بعد برابر رنس برای ما بازی کند.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها