به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۲۸۹۶۲۴

حمله ائتلاف به یک پهپاد ایران در سوریه

حمله ائتلاف به یک پهپاد ایران در سوریه
گروه بین الملل:یک جت جنگی متعلق به نیروهای وابسته به ائتلاف نظامی تحت فرماندهی آمریکا موفق به انهدام یک پهپاد در شرق سوریه شده است.  پهپاد منهدم شده متعلق به جمهوری اسلامی ایران بوده است.
 کلنل وین ماروتو، سخنگوی نیروی ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا اعلام کرده است که یک پهپاد به علت نزدیک شدن به محل استقرار ۹۰۰ سرباز آمریکایی در پایگاهی واقع در شرق سوریه، توسط یک جنگنده ائتلاف هدف قرار گرفته و سرنگون شد.
نیروهای آمریکایی طی هفته‌های گذشته چند بار در سوریه و عراق هدف حملات موشکی و پهپادی واقع شده‌اند؛ حملاتی که موجب مجروح شدن دو شهروند آمریکایی شده بود.اسرائیل پیش از این بارها از خنثی کردن حملات پهپادی ایران در بلندی‌های جولان خبر داده بود. باید یادآور شد که حملات پهپادی و موشکی ایران به‌رغم مذاکرات کمیسیون برجام در وین، تشدید شده است. آخرین نمونه آن حمله پهپادی به نفتکش اسرائیل مرسر استریت در ماه گذشته بوده است. در این حمله یک شهروند بریتانیایی و یک شهروند رومانیایی کشته شدند.

 
برچسب ها: سوریه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها