به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۵ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۲۹۰۲۴۶

بارسی: میلان نباید تاریخ خود را فراموش کند

بارسی: میلان نباید تاریخ خود را فراموش کند
گروه ورزشی: اسطوره میلان تاکید کرد این تیم نباید تاریخ خود را در لیگ قهرمانان فراموش کند.به گزارش ایسنا، فرانکو بارسی اسطوره میلان تاکید کرد روسونری نمی تواند "تاریخ" خود در لیگ قهرمانان را فراموش کند، زیرا آنها خود را برای یک گروه سخت مقابل اتلتیکو مادرید، پورتو و لیورپول آماده می کند.روسونری بعد از هشت سال به رقابت های معتبر لیگ قهرمانان بازگشت و بارسی تاکید کرد میلان برای صعود به کمی شانس نیاز دارد.
 
در گروه B روسونری خود را برای رویارویی با قهرمان لالیگا و قهرمان لیگ قهرمانان فصل ۱۹-۲۰۱۸ آماده می کند.
بارسی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بدیهی است که می توانستیم در گروه آسان‌تر باشیم. این بسیار دشوار است اما من فکر می‌کنم میلان هرگز نباید تاریخ خود را فراموش کند. ما به لیگ قهرمانان بازگشتیم و بازی‌ها را با اشتیاق زیادی انجام خواهیم داد.

گروه فوق العاده ای است، اما ما باید از این لحظه لذت ببریم. بچه ها و تیم می خواهند عملکرد خوبی داشته باشند. شکست اتلتیکو همیشه دشوار است، پورتو سخت و لیورپول قوی و با کیفیت است.او در ادامه گفت: برای بسیاری از بازیکنان تیم، این اولین حضور آنها در لیگ قهرمانان است. ما تیم جوانی داریم که در سال های اخیر رشد کرده است. میلان فوتبال زیبا و فعال را نشان داد، ما نباید اعتقادات خود را از دست بدهیم. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها