به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۴ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۲۹۱۶۰
توسط نمايندگان گروه پايداري؛

نهضت احضار وزيران به مجلـس ادامه دارد!

گروه سياسي: وزرای خارجه، نفت، نیرو و بهداشت هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات تعدای از نمایندگان مجلس (عمدتا از گروه پايداري) به کمیسیون‌های مربوطه می‌روند.
نهضت احضار وزيران به مجلـس ادامه دارد!
به گزارش فارس، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات سیدحسین نقوی نماینده ورامین، امید کریمیان نماینده مریوان و زهره طبیب‌زاده نماینده تهران در کمیسیون انرژی پارلمان حاضر می‌شود. بیژن زنگنه وزیر نفت نیز به منظور پاسخگویی به پرسش‌های زهره طبیب‌زاده نماینده تهران و مؤید حسینی‌صدر نماینده خوی به این کمیسیون فرخوانده شده است.

قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سه‌شنبه هفته آینده به منظور پاسخگویی به سؤال مشترک جعفر قادری نماینده شیراز و محمدحسن دوگانی نماینده فسا، همچنین پرسش‌های مقداد نجف‌نژاد نماینده بابلسر و فریدون‌کنار، محمدمهدی برومندی نماینده مرودشت، ناصر موسوی‌ لارگانی نماینده فلاورجان، عبدالکریم جباری نماینده میناب و جلیل جعفری نماینده خلخال و کوثر در کمیسیون بهداشت و درمان حاضر می‌شود. همچنین وزیر بهداشت و سایر مسئولان این وزارتخانه درباره راهکارهای اتخاذ شده در جهت جلوگیری از دریافت‌های خارج از تعرفه برخی از پزشکان هفته آتی در کمیسیون بهداشت و درمان گزارش می‌دهند.

از سوي ديگر، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نيز برای پاسخگویی به سؤالات ایرج ندیمی نماینده لاهیجان، حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان، حمید رسایی، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد، علی‌اکبر آقایی نماینده سلماس، فرهاد بشیری نماینده پاکدشت و همچنین پرسش مشترک جواد کریمی‌قدوسی، بهرام بیرانوند، احمد آریایی‌نژاد، ابوالقاسم جراره و حبیب آقاجری نمایندگان مشهد، بروجرد، ملایر، بندرعباس و بندر ماهشهر در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حاضر می‌شود.