به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۲۹۱۶۶۶

اولمو چشم بسته پیشنهاد بارسلونا را قبول کرد

گروه ورزشی: ستاره جوان لایپزیش و تیم ملی اسپانیا بی تاب بازگشت به بارسلونا بود.
اولمو چشم بسته پیشنهاد بارسلونا را قبول کرد
روز پایان نقل و انتقالات تابستانی برای بارسلونا دیوانه وار سپری شد. سران بارسا در آخرین دقایق آنتوان گریزمان را به اتلتیکو واگذار کردند و در عوض لوک دی یانگ را از سویا جذب کردند. 
 


ساعاتی قبل‌تر بارسا در تلاش بود تا دنی اولمو را نیز به خدمت بگیرد. اولمو محصول آکادمی لاماسیاست اما چندین سال قبل ترجیح داد راهی دیناموزاگرب کرواسی شود و از سال گذشته نیز به لایپزیش ملحق شد. درخشش او در یورو 2020 با تیم ملی اسپانیا سبب شد تا بارسلونا برای بازگرداندن او تلاش کند اما مشکلات مالی مانع بزرگی بود.
 

 
طبق ادعای موندودپورتیوو، اولمو پیشنهاد بارسلونا را چشم بسته قبول کرده بود و برایش مهم نبود دستمزدش چقدر پایین تر خواهد بود. اولمو قصد بازگشت داشت و لایپزیش هم به او اجازه مذاکره با بارسا را داد اما مشکل توافق دو باشگاه بود. لایپزیش 75 میلیون یورو می خواست که در توان باشگاه کاتالان نبود.
این در حالی است که اولمو دستمزد پایین تر بارسلونا را پذیرفته بود و تنها بر اساس بندهای متغیر بود که دستمزد بارسا با باشگاه آلمانی برابری می کرد. اولمو تنها به شرط پیوستن به بارسا حاضر بود در لالیگا بازی کند.
بارسلونا قصد دارد تابستان سال بعد یک بار دیگر برای جذب اولمو اقدام کند؛ زمانی که احتمالا از لحاظ مالی شرایط بهتری خواهد داشت.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها