به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۲۸۹۱۷۲

بازگشت مسی و نیمار به بارسلونا (عکس)

گروه ورزشی: فوق ستاره های برزیلی و آرژانتینی پاریس سن ژرمن، برای گذراندن روزهای پایانی تعطیلات خود، به بارسلونا بازگشتند.
بازگشت مسی و نیمار به بارسلونا (عکس)
شب گذشته تیم فوتبال پاریس سن ژرمن در چارچوب هفته سوم لیگ فرانسه، به مصاف برست رفت و با نتیجه 4 بر 2 از سد میزبان خود گذشت. برای این دیدار، ستاره های جدید پاریسی ها یعنی لیونل مسی و راموس دعوت نشده بودند ضمن اینکه نیمار نیز هنوز آماده حضور در میادین نیست.
به همین دلیل، ستاره های برزیلی و آرژانتینی از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده و راهی تعطیلات شدند. لیونل مسی تصمیم گرفت به همراه همسر و فرزندانش به خانه اش در کاستلدفلز بازگردد و چند روزی را در بارسلونا سپری کند. او توسط دوربین عکاسان در فرودگاه بارسلونا شکار شد.
نیمار نیز همچون مسی تصمیم گرفت چند روزی را در بارسلونا سپری کند. او که در لیست PSG برای دیدار برابر برست قرار نگرفته بود، تصمیم گرفت راهی منزلش در ایالت کاتالونیا شده و چند روزی را به دور از هیاهوی پایتخت فرانسه سپری کند.
انتظار می رود این دو بازیکن در دیدار بعدی پاریسی ها از هفته چهارم لوشامپیونه، مقابل استاد رنس به میدان بروند. هواداران فوتبال منتظرند تا پس از 21 سال لیونل مسی را در پیراهن تیمی به جز بارسلونا ببینند.


برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها