به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۲۹۲۶۲۵

کمالوند؛ همچنان رهبر فنی تراکتور

گروه ورزشی: پس از روزهای پرتنش و عجیب، فراز کمالوند روز گذشته بازیکنانش را تمرین داد.
کمالوند؛ همچنان رهبر فنی تراکتور
تیم فوتبال تراکتور در حالی تمرین روز گذشته اش را با هدایت فراز کمالوند برگزار کرد که پس از اعتراضات هواداران این تیم، مسئولان باشگاه تصمیم به تعطیل کردن امور اداری باشگاه و تمرینات تیم گرفتند و اعلام کردند که تیم را تحویل هیئت فوتبال خواهند داد.
با این جمله تصور بر این بود که تغییراتی گسترده در باشگاه به وجود خواهد آمد و باتوجه به عدم تمایل حضور برخی هواداران نسبت به حضور فراز کمالوند، او نیز از سمت سرمربیگری کنار خواهد رفت اما این اتفاق رخ نداد.
کمالوند که در دوره قبلی سرمربی‌گری اش با تراکتور، این تیم را به لیگ برتر آورد، باتوجه به علاقه ویژه اش به کار در تراکتور به هیچ عنوان از سمتش استعفا نداد و حالا امیدوار است که در لیگ برتر و با نتایج قابل قبول نسبت به نیروی انسانی تی تی ها، نظرات را نسبت به خود تغییر دهد.


 
اوج اختلاف هواداران تراکتور با کمالوند پس از آن رخ داد که اکبر ایمانی در جلسه‌ای با حضور مسئولان باشگاه و سرمربی تیم، درخواست افزایش سه میلیاردی قراردادش را مطرح کرد که با مخالفت تی تی ها همراه شد.
حالا با آرام تر شدن ماجرا، کمالوند که برنامه تمرینی ویژه‌ای را داشته است، تلاش می‌کند تیم نصفه و نیمه اش را آماده مسابقه سرنوشت ساز با النصر کند اما بی تردید آزمون منم او در تبریز، در لیگ برتر خواهد بود؛ جایی که همه انتظار نتایجی آبرومندانه را از تیم کم مهره او خواهند داشت.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها