به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۲۸ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۲۹۴۹۸۹

گابریله پین همراه مجیدی به تهران می‌آید

گروه ورزشی: مربی ایتالیایی استقلال همراه فرهاد مجیدی راهی تهران خواهد شد.
گابریله پین همراه مجیدی به تهران می‌آید
بعد از دیدار استقلال و الهلال که با شکست آبی پوشان همراه بود، فرهاد مجیدی به همراه برادرش فرزاد در امارات باقی ماندند تا به امور شخصی شان برسند. همچنین گابریله پین مربی ایتالیایی که در اردوی امارات به جمع آبی پوشان اضافه شده بود، هم ترجیح داد چند روزی در دوبی بماند و دیرتر به ایران سفر کند.
از این رو طبق هماهنگی های انجام شده قرار است فرهاد مجیدی و برادرش فرزاد امشب به تهران برگردند و از فردا امور تیم فوتبال استقلال را رسما عهده دار شوند.
نکته قابل توجه در این سفر همراهی گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال است. پین طبق هماهنگی امشب همراه با برادران مجیدی به ایران می‌اید تا در دور جدید شروع تمرینات کنار این تیم باشد و مسائل فنی را جلو ببرد.
این در شرایطی است که باشگاه استقلال با توجه به تغییر مدیریتی و عدم انتخاب مدیران جدید هنوز برای وضعیت اقامت گابریله پین در تهران فکری نکرده و مشخص نیست این مربی تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید کجا اقامت خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها