به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۲۹۶۹۷۴

قانونگذاران تایوانی به جان هم افتادند

قانونگذاران تایوانی  به جان هم افتادند
گروه بین الملل: پارلمان تایوان  صحنه جار و جنجال نمایندگان خشمگین بود و قانونگذاران مخالف اجازه ندادند تا رئیس پارلمان سخنرانی خود را به اتمام برساند و به سمت سکوی سخنرانی یورش بردند.
 در شرایطی که سو تسنگ-چانگ، رئیس پارلمان در حال ایراد سخنرانی سالانه خود درباره عملکرد دولت با تمرکز بر امنیت ملی و اقتصاد بود، قانونگذاران مخالف به سمت سکوی سخنرانی یورش بردند.در بلوای به پا شده، چند قانونگذار به زمین افتادند و چندین تن دیگر به سمت قانونگذاران اپوزیسیون بطری آب پرتاب کردند. در نهایت اینکه رئیس پارلمان تایوان نتوانست سخنرانی خود را به سرانجام برساند.قانونگذاران اپوزیسیون تایوان از حزب ناسیونالیست یا کومینگتانگ از سد محافظتی اعضای حزب سو تسنگ-چانگ که حزب حاکم ترقی خواه دموکراتیک است، گذشتند و فریاد میزدند که رئیس پارلمان باید استعفا دهد.حزب ناسیونالیست تایوان منتقد عملکرد دولت حاکم در پاندمی کروناست. قانونگذاران تایوانی روز سه شنبه با تنظیم درخواستی تاکید کردند که الزام قرنطینه کوتاه مدت برای خلبان ها "نقص بزرگی" است.
در ماه مه و ژوئن امسال بیش از ۸۰۰ تن در موج بزرگ شیوع کرونا در تایوان جان باختند. منبع این شیوع مشخص نیست اما بسیاری از مردم باور دارند که این ویروس از طریق خلبان هایی منتقل شده که از خارج بازگشتند و تنها سه روز در قرنطینه مانده بودند.  سال گذشته، اعضای حزب اپوزیسیون ناسیونالیست تایوان در اعتراض به حذف ممنوعیت محصولات خوک از آمریکا، دل و روده خوک به صحن مجلس آوردند و همه جا ریختند و جنجال به پا کردند. در یوتیوب که ویدیوهایی از این درگیری به اشتراک گذاشته شد، برخی کاربران از حزب کومینگتانگ بابت "قوی شدن" تمجید کردند.

 
برچسب ها: تایوان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها