به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۲۹۷۷۰

در اهواز به جای آسفالت، شن را رنگ کردند!

گروه جامعه: عضو شورای شهر اهواز گفت: مردم این شهر از کیفیت آسفالت راضی نیستند زیرا در برخی موارد شن را رنگ کرده و به جای آسفالت استفاده می‌کنند!

کاظم سواری در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر اهواز عنوان کرد: افرادی را که ما با عنوان مشاغل مزاحم می‌شناسیم در واقعیت دستفروشانی هستند که برای تامین هزینه های یک زندگی سالم در تلاش هستند. متاسفانه بعد از گذشت یک ماه از جلسه‌ای که در خصوص ساماندهی مشاغل مزاحم در شورای شهر اهواز برگزار شد تاکنون هیچ فعالیت مفید و موثری در این خصوص انجام نگرفته است. سواری همچنین با اشاره به مشکلات آسفالت در سطح معابر اهواز اظهار کرد: آسفالت در بعضی خیابان‌های اهواز تنها رنگ مشکی دارد و هیچ قیری در تولید آن به کار نرفته است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در بعضی نقاط شهر به منظور راضی نگه داشتن شهروندان شن را رنگ و به جای آسفالت مورد استفاده قرار می‌دهیم. عضو شورای شهر با تاکید بر نا‌رضایتی شهروندان اهوازی از کیفیت آسفالت خیابان‌ها اظهار کرد: سازمان عمران شهری باید در خصوص کیفیت آسفالت خیابان‌ها توجه ویِژه‌ای داشته باشد و این ساختار نادرست نیز باید اصلاح شود. وی همچنین از اولویت بندی پروژه های شهری، نامگذاری میادین و مشکلات فاضلاب شهری اهواز انتقاد کرد.

 


محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۱۷:۱۹
نامگذاری میادین؟؟؟؟؟ واقعا که...... (202072)
وحید
Romania
۱۳۹۲/۱۱/۰۸ ۲۰:۲۲
من نمیخوام بگم که آسفالت اهوار مشکلی نداره یا که تاییدش کنم. اما کلا آقای سواری میتونن بگن از مهندسی راه و جاده سازی چه چیزی بلندن که به این راحتی نظر میدن؟ آیا ایشون در مهندسی راه و ساختمان تخصص دارن؟ یا اینکه از کارشناسان این رشته پرس و جو کردن که چنین نظری دادن؟ البته همه اینو به خوبی میدونن که قیر و مشتقات نفتی آسفالت در گرمای خوزستان به شدت فرار هست. (202190)