به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۶ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۲۹۸۳۹۱

رولز رویس قصد دارد تا ۲۰۳۰ تمام برقی شود

رولز رویس قصد دارد تا ۲۰۳۰ تمام برقی شود
گروه اقتصادی:رولزرویس، تولیدکننده خودرو‌های لوکس بریتانیایی، با عرضه اولین خودروی تمام برقی برنامه خود را تا پایان سال ۲۰۲۳ فاش کرد. شرکت انگلیسی رولز رویس که به تولید سواری روان و آرام مشهور است توضیح داد که در حال دور شدن از موتور احتراق داخلی است. همچنین اعلام کرد خودروی جدیدش Spectre دارد و متعلق به دسته کوپه های لوکس است، اما هنوز هیچ گونه اطلاعات فنی مربوط به موتور،میزان عملکرد، ارزش مصرف یا برد خودرو را فاش نکرده است.

رولزرویس همچنین اطلاعاتی برای استفاده از پیشرانه برقی در همه مدلهای خود تا سال 2030 ارائه داد و اعلام کرد که در سال 2011، نسخه کاملاً برقی فانتوم به نام 102EX و سپس مدل یک خودروی برقی به نام 103EX را در سال 2016 آزمایش کرده است.

بلومبرگ نیوز به نقل از مولر اتواس گفت:"با این محصول جدید، ما اعتبار خود را برای تبدیل همه خودروهای خود به خودروی برقی تا سال 2030 ایجاد می کنیم. تا این تاریخ، رولزرویس دیگر در تولید یا فروش محصولات موتور احتراق داخلی فعال نخواهد بود."

قابل ذکر است که خودروی برقی"اسپکتر"که اولین خودروی تمام الکتریکی تولید شده توسط رولزرویس در مقیاس تجاری خواهد بود، بر اساس شاسی آلومینیومی که در حال حاضر در خودروی سالن، رولزرویس فانتوم استفاده می شود،455،000 دلار هزینه خواهد داشت.بر اساس آنچه که بلومبرگ نیوز در Muller-ötvös گزارش داده است، این شرکت انگلیسی می گوید که مهندسان آزمایش هایی را برای مسافت 2.5 میلیون کیلومتری انجام داده اند تا از کارآیی طرح که معادل 400 سال استفاده از این خودرو است اطمینان حاصل کنند.
برچسب ها: رولز رویس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها